پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت عید سعید فطر

پنج‌شنبه 14 ژوئن 2018 در 17:29


محمدرضا قربانی ، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی فرا رسیدن عید بندگی و اطاعت ؛ عید سعید فطر را به مردم شریف ایران ، همکاران خدوم ، مشتریان و سهامداران گروه مالی دی تبریک گفت:
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت»
هلال نقره ای ماه شوال برای بدرقه رمضان،آسمان را آذین بسته است تا بندگان مشتاق در میثاقی با فطرت، خویشتن گمشده خویش را در بزرگ ترین عید مسلمانان ، عید فطر ، از رحمت لایتناهی الهی پاداش بگیرند.
عید سعید فطر؛ عید توفیق در عبودیت، تهذیب نفس، دستیابی به مقام متقین و نشانه مهمی از عظمت اسلام، قرآن، وحدت مسلمانان و پاسداشت یک‌ماه بندگی و عبودیت حق تعالی و تکریم مومنان روزه‌دار است.
خداوند را شاکریم که بار دیگر توفیق بندگی و بهرمندی از سفره پربرکت ضیافتش را نصیبمان کرد. ضیافتی که نجوای عارفانه سحرها و شب‏های قدر رمضان، دل مهمانان الهی را به برکت دعا در بهار قرآن روشن‏تر ساخت. ماه پرخیر و برکتی که در آن درس تقوا و خلوص آموختیم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان و عرض تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر از خداوند کریم خواهانم با عنایت به توشه ای که در این ماه پر خیر و برکت نصیبمان کرده است، توفیق تلاش در جهت تحقق اهداف، خلاقیت، نوآوری، استفاده بهینه از منابع و سرمایه های ملی و تولید ثروت های معنوی و مادی را به همه ما عطا فرماید.
محمدرضا قربانی

اظهار نظر