دکتر ضرغام فولادوند با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت خانم فاطمه رهبر را تسلیت گفتند

یکشنبه 8 مارس 2020 در 01:16


دکتر ضرغام فولادوند معاون اقوام و مذاهب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت خانم فاطمه رهبر را تسلیت گفتند.
متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت سرکار خانم فاطمه رهبر در اثر ابتلا به بیماری کرونا، خبر تلخ و ناگواری است. ایشان از بانوان خدوم، انقلابی، ولایت‌مدار و متعهد جمهوری اسلامی بودند که در هر کسوت و مسئولیتی که حضور داشتند خدمت قابل توجه و گرانقدری ارائه دادند.فعالیت‌های ارزندۀ ایشان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی به ویژه در ایام سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، از ایشان چهره‌ای تاثیرگذار ساخته بود که همواره مجدّانه در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران می کوشید.
در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نیز حسب شایستگی در لیست وحدت وارد شدند و توانستند با کسب رأی بالا از مردم شریف حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتخب حضور در مجلس شورای اسلامی شوند که این نشان از سابقه خدمتگزاری ایشان دارد.
فقدان این بانوی مؤمن و متخصص برای جامعه بانوان انقلابی بسیار سنگین خواهد بود و دعا می‌کنیم که ایشان با حضرت زهرا(س) محشور شوند و رحمت و غفران الهی را برای ایشان مسئلت داریم.
در آخر معاونت اقوام و مذاهب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این ضایعه را به مردم شریف ایران، جامعه بانوان، خانواده محترم ایشان و همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

معاون اقدام و مذاهب ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و رئیس شورای اقوام و مذاهب کشور

اظهار نظر