جمعیت جوانان مطالبه گر شهر اعلام موجودیت کرد

شنبه 22 جولای 2017 در 15:32


جمعیت جوانان مطالبه گر در حوزه مدیریت شهری، اعلام موجودیت کرد.

به گزارش شورانامه، با برگزاری اولین نشست مشترک کمیسیون های تخصصی جمعیت جوانان مطالبه گر، این جمعیت وارد فاز رسمی اجرایی فعالیت های خود شد. این جمعیت که متشکل از جمعی از متخصصین دانشگاهی و مجربین حوزه اجرایی در زمینه های مختلف مدیریت شهری می باشد، تاکنون جلسات تخصصی برای شکل گیری کمیسیون های تخصصی برگزار شده که منجر به شکل گیری کمیسیون های فرهنگی اجتماعی، فنی و عمرانی، معماری شهرسازی، حقوقی و سلامت و محیط زیست شده است. کمیسیون های ارتباطات و رسانه، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت شهری و اقتصاد، فناوری و شهرهوشمند، در ادامه تشکیل می شوند.

نشست روز سه شنبه ۲۷تیرماه ۱۳۹۶ در واقع اولین نشست مشترک کمیسیون های جمعیت بود که دبیران کمیسیون ها به معرفی برنامه های کمیسیون ها پرداختند. همچنین دکتر طالبی نژاد رئیس گروه مشاوران شورایاری های شورای شهر تهران و عبداله لطفی فعال سیاسی و رسانه ای در زمینه آسیب شناسی برنامه توسعه مدیریت شهری و نقش تشکل ها و رسانه در بهبود مدیریت شهری به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر می داند جمعیت جوانان مطالبه گر، با هدف انتقال مطالبات شهرونداتن از مدیریت شهری به شکل علمی و سالزماندهی شده تشکیل شده و در این راه، صرفاّ به نقد و مطالبه گری اکتفا ننموده، بلکه با ارائه نظرات، پیشنهادها، طرح ها و راهکارها، به مجموعه مدیریت شهری کمک خواهد کرد. همچنین با اعتقاد به نهادینه شدن و توسعه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و توسعه شهر، توان و تجارب تخصصی منابع انسانی فعال و پویای خود را در خدمت این امر قرار خواهد داد.

جمعیت جوانان مطالبه گر، یک جمعیت غیرسیاسی، غیرتجاری و غیرانتفاعی بوده که مستقل از جناح ها و تشکل های سیاسی، پذیرای همه نظرات و سلایق سیاسی با محوریت تخصص گرایی و کار و تلاش، صرفاّ برای توسعه پایدار شهر فعالیت می کند.

 

اظهار نظر