افتتاح مرکز بزرگ توزیع و نگهداری دارو/ فشار به بخش توزیع کاهش نداشته است

دوشنبه 4 مارس 2019 در 17:01


عبده زاده گفت: علی‌رغم تخصیص ۵۰۰ میلیون یورو و سایر تمهیدات اعمال شده تا به حال فشار وارد شده به بخش توزیع کاهش پیدا نکرده است.

محمد عبده زاده مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در مراسم افتتاح یکی از بزرگترین مراکز توزیع و نگهداری دارو که امروز در استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فضای دارویی کشور و تحریم‌هایی که در حال حاضر با آن درگیر هستیم و احتمالاً شرایط در سال جاری و سخت‌تر نیز خواهد شد؛ شاهد فعالیت خوب مراکز تولید و توزیع دارو به خصوص در بخش خصوصی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: علی‌رغم فشار‌های سال جاری که یکی از سخت‌ترین و پرفشار‌ترین سال‌های دوران تحریم بود، تجربه تلاش و هماهنگی بخش‌های مختلف مانند بخش توزیع، سازمان غذا و دارو در تامین دارو باعث شد تا کمترین فشار و تبعات را برای مردم داشته باشیم.

عبده‌زاده گفت: امسال این شرکت‌ها از نظر مطالبات و نقدینگی بسیار تحت فشار بودند و علی‌رغم تخصیص ۵۰۰ میلیون یورو و سایر تمهیدات اعمال شده، فشار بخش توزیع تا به حال کاهش پیدا نکرده است.

مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: سال‌ها پیش دلیرمردان کشورمان به قیمت جان شان سرزمین عزیزمان ایران را حفظ کردند و اکنون زمانی خوب است تا با کمک به مردم از طریق وظیفه‌ای مانند توزیع دارو که بر عهده ما گذاشته شده است دین آن‌ها را ادا کنیم.

اظهار نظر