پیام رئیس اداره هماهنگی امور ایثارگران سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت روز گرامیداشت مقام شهید

سه‌شنبه 12 مارس 2024 در 21:40


رئیس اداره هماهنگی امور ایثارگران سازمان تأمین‌اجتماعی، در پیامی به‌مناسبت ۲۲ اسفند روز گرامیداشت مقام شهید، با تأکید بر این‌که آرامش و امنیت کنونی کشور مدیون خون شهداست، بر ضرورت تلاش همگانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن پیام احسان قوچی‌بیگ رئیس اداره هماهنگی امور ایثارگران سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت روز گرامیداشت مقام شهید به شرح زیر است:

 

بسم رب‌الشهدا والصدیقین
” شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است”

 

“انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هر چه دارد به برکت مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدایی است که با خون پاک خود موجبات عزت؛ استقلال و سرافرازی ایران اسلامی را در عرصه ملی و بین‌المللی فراهم کردند.
آرامش و امنیت کنونی را مدیون شهیدانی هستیم که با تأسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) راه شیرین شهادت را انتخاب و با خون خود عزت، آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.
همیشه به یاد خواهیم داشت که اگر با آرامش و امنیتی دلنشین در کانون گرم خانواده و یا در عرصه کار و صنعت روزها را سپری می‌سازیم،  همه را مدیون خون سرخ شهیدانی هستیم که خونشان بر این خاک مقدس جاری گشت و سرخی‌اش را لاله‌ها تا ابدیت به یادگار خواهند داشت.
اینجانب ضمن ادای احترام به خانواده معزز شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی که نماد ایستادگی و گذشت هستند، ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا را به خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران به‌ویژه همسران و مادران شهدای عضو خانواده بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی که فرزندان و بستگان آنها در این مجموعه عظیم شاغل می‌باشند، تبریک گفته و امیدوارم خداوند منّان ما را قدردان انقلاب و شهدا قرار دهد.
امید است در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کسب معرفت نسبت به شهدای عزیز گام برداریم و همواره پیرو آرمان و راه آن سالکان کوی دوست باشیم.”

 

گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد بیمه‌گر کشور، تاکنون در مقاطع مختلف مانند مبارزات مردمی منجر به پیروزی انقلاب اسلامی، سال‌های دفاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از سلامت مردم و نیز دفاع از امنیت کشور ۸۱ شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهیده زهرا برهان‌نژاد نیز آخرین شهید این سازمان است که در ایام سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و در اقدام تروریستی گروهک داعش به همراه مادرشان به شهادت رسیدند.

اظهار نظر