نشست رسانه ای کلینیک زیبایی یوتوپیا برگزار شد

یکشنبه 18 فوریه 2024 در 22:44


 نشست رسانه ای کلینیک زیبایی یوتوپیا با حضور مهندس امید سرافراز مدیر مجموعه، دکتر گلاره افشار پزشک و دکتر آزاده راد روانشناس و اصحاب رسانه در این مرکز برگزار شد.

امید سرافراز در این نشست با بیان اینکه روز گذشته از کلینیک زیبایی یوتوپیا رونمایی شد گفت: تلاشمان بر این بود که محیطی را انتخاب کنیم که هم دیزاین و هم فضای دسترسی و حتی خود محیط کار حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: این مجموعه تلاش می کند تا با استفاده از مجهزترین دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا، پیشرفته ترین و با کیفیت ترین خدمات مراقبتی زیبایی را با بالاترین سطح سرویس در حوزه پوست، مو و زیبایی توسط تیم حرفه ای از پزشکان و متخصصین پوست، دستیارهای پزشک و تکنسین های مجرب تحت نظر کامل پزشک ارائه دهد.
مدیر مجموعه زیبایی یوتوپیا ادامه داد: صنعت زیبایی از حوزه های جذابی برای قشر مخاطب است و امروزه جزو نیازهای اساسی مردم وجود دارد و خواهد بود. البته جایگاه این خدمات در ایران نسبت به سایر کشورها بالاتر است.

وی گفت: پس از بررسی بسیاری از مقالات متوجه شدیم که میزان مصرف لوازم آرایشی در ایران ۲ و نیم برابر میانگین جهانی است و حتی در ایران در عمل بینی رتبه اول را دارا هستیم که البته این بخاطر فرهنگ و ساختار خانواده و اجتماع و همینطور چشم و همچشمی ها صورت می گیرد.

سرافراز در ادامه افزود: پس از بررسی های آماری ۳۰ درصد آقایان و ۷۰ درصد خانم به زیبایی صورت خود توجه داشتند که در طی این ۵ سال گذشته درصد استفاده آقایان ۱۰ برابر شده است.

وی افزود: یکی از موارد دیگری که بررسی شد تعداد بالای مراجعین زیر ۲۰ سال است که بیشتر برای تغییر و اعمال جراحی به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. درصورتی که این چالش جدی در جامعه است.

وی به گردشگری سلامت هم اشاره کرد و گفت: به دلیل پتانسیلهایی که داریم می توانیم درگردشگری سلامت هم حرفی برای گفتن داشته باشیم. یعنی ایران می تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود.

در ادامه دکتر گلاره افشار مشاور این کلینیک و مدیر داخلی مجموعه به خدمات ارائه شده توسط کلینیک زیبایی یوتوپیا اشاره کرد و گفت: تزریقات ژل و بوتاکس، رفع نواقص و جوانسازی و همچنین دستگاههای جوانسازی و افزایش کیفیت پوست در این مجوعه خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: در کنار این خدمات از یک دکتر مغز و اعصاب برای درمان درد و متخصص دیگری برای درمان لاغری در قالب چربی سوزه استفاده کرده ایم.

دکتر آزاده راد روانشناس هم در ادامه نیز گفت: بنده دکترای کلام گفتگو و بیان دارم که سالهاست در این رابطه فعالیت دارم. آنچه در دنیای ما اتفاق می افتد این است که آدم ها خود را دوست ندارند.

این روانشناس یادآورشد: اگر آدم ها فکر می کنند نقصی در ظاهر وجود دارد که می شود با علم پزشکی آن را برطرف کرد انجام دهد اما مشل آنجا شروع می شود که خارج از قاعده صورت می گیرد.

وی افزود: در دنیای امروز چقدر هنر گفتگو و ارتباط را برقرار کردیم ما با یک نسلی مواجه هستیم که به دنبال چارچوبی هستند که وقتی در مراجعه به یک مرکز این ارتباط خوب موجب می شود که خارج از قاعده کاری انجام نشود.

راد ادامه داد: متاسفانه امروزه تعدد سالن های زیبایی و حتی باشگاه های بدنسازی که بسیاری کارهایی انجام می دهند که شناخت کافی نسبت به هیچ چیزی حتی محصولات استفاده کننده و ارائه دهنده به مشتریانش را هم ندارند و این می تواند تبعات بسیار بدی برای استفاده کنندگان به دنبال داشته باشد.

اظهار نظر