مؤثرترین و پرمنفعت‌ترین شکل از فرآیند استخدام در کشور برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه کار می‌باشد

سه‌شنبه 13 ژوئن 2023 در 18:14


ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۴۸ گفت:همانطور که استحضار دارید جذب و استخدام نیروی انسانی از مهمترین مسائل شرکت‌ها و سازمان‌ها به شمار می‌آید. هر شرکت یا سازمانی نیاز دارد که کارکنان خود را با یک رویکرد جامع و بر مبنای وجوه مختلف و در نهایت براساس کفایت و لیاقت آن‌ها استخدام نماید. مؤثرترین و پرمنفعت‌ترین شکل از فرآیند استخدام در کشور برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه کار می‌باشد.

ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۴۸ گفت:نمایشگاه کار و توانمندی های هنری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ تهران ، اولین و جامع‌ترین رویداد در زمینه کاریابی هنری و برای هنرمندان در ایران است که در دو روزه که ۲۳ و ۲۴ خرداد در مجتمع ولی عصر (عج)در حال  برگزاریست، وبا هدف به اشتراک گذاشتن موقعیت های شغلی برای متقاضیان رشته های هنری علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی سازماندهی شده است.

دکتر سید حسین اقا سید مرتضی ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۴۸ گفت: نمایشگاه « کار و توانمندی‌های هنری » برای متقاضیان رشته های هنری، علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی برگزار شده است.

ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۴۸  بیان کرد:در این نمایشگاه پس از بررسی و دسته‌بندی رزومه‌ها، سوابق و توانمندی‌های هریک از افراد، به صورت کلی ارزیابی و با توجه به زمینه‌های شغلی و کارآموزی نمایشگاه کار، گزارش‌های آن در اختیار کارفرمایان حاضر در نمایشگاه قرار می‌گیرد و واسطه ها حذف می گردد.

وی ادامه داد:دستاوردها، کارآفرینی و عملکردهای برگزیدۀ دانشگاه در ۱۴ غرفه در فضایی با مشارکت معاونت های دانشگاه در حوزه های اجتماعی، هنری ، حسابداری و کسب کار، کارآفرینی و سینما به نمایش در می‌آید.

وی با بیان این که برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف و ارائه خدمات مشاوره شغلی توسط یک تیم حرفه‌ای در روزهای برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای توان‌افزایی و ارتقای دانش و آگاهی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه و مشارکت با آنها در جهت انتخاب فرصت‌های شغلی مناسب می‌باشد ادامه داد: معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر، آشنایی استادان، دانشجویان و دانشگاهیان با ظرفیت های یکدیگر به منظور افزایش همکاری های میان رشته ای هنری ، ایجاد انگیزه، امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت در محیط دانشگاه، عرضۀ ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه به سازمان ها و مسئولان کشور و استفاده از این دستاوردها جهت حل مسائل کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

ارایه فرصتهای شغلی و کار آموزی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان هنری مستعد دانشگاه‌ها ایجاد فرصت تعامل با سازمان‌های معتبر داخلی و بین المللی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان استفاده از تجربیات سازمان‌ها و موسسه های هنری موفق از جمله برنامه‌های دیگر این نمایشگاه است .

 

اظهار نظر