شناسایی برند های برتر محیط زیست هدف اصلی سومین کنفرانس بین المللی برند سبز

یکشنبه 3 مارس 2024 در 14:40


سومین کنفرانس بین المللی برند سبز با برنامه هایی همچون حضور سخنرانان ملی و بین المللی، برگزاری کارگاه ها و پنل های تخصصی، ارائه مقالات برگزیده و برگزاری نمایشگاه جانبی برای معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای شرکت ها در حوزه برندسازی در راستای حفظ محیط زیست برگزا شد.

محمد قنبری دبیر کل و بنیانگذار کنفرانس بین المللی برند سبز در جمع خبرنگاران گفت:هدف سومین دوره برند سبز شناسایی برند های برتر محیط زیست است.

قنبری گفت:راهبردهای توسعه دانش برند سبزدر عرصه بین المللی، نقش برند سازی در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایران، راهکارهای خلق ، پایداری و ارتقاء برند سبز با رویکرد انطباق با معیارهای بین المللی، هویت سازی برند سبز و نقش آن در توسعه جایگاه برند معتبر و بین المللی، راهبرد های حقوقی و مالکیت معنوی در توسعه برند ها، شناسایی و ارزشگذاری سنجش مادی و معنوی برند در حوزه زیست محیطی محورهای مهم این کنفرانس می باشد.

وی جا انداختن دانش برند و برندسازی سازی را به صورت رسمی ، کاربردی و علمی با توجه به تجربیات موفق دنیا هدف اصلی این کنفرانس دانست و ادامه داد:از چند سال گذشته دانش برند سازی به سمت مولفه های توسعه پایدار کشیده شده است.

قنبری گفت :میزان فروش محصولات روی برندسازی تاثیر مستقیم دارد اما با توجه به مشکلات زیست محیطی در دنیا برند سازی به سمت مولفه های توسعه پایدار حرکت کرده است.

وی دانش افزایی را دیگر هدف کنفرانس دانست و خاطرنشان ساخت:برای کاهش الاینده های زیست محیطی باید از تجربیات موفق دنیا استفاده کنیم .
وی شناسایی برند های واقعی را بر طبق شاخص های بیست گانه هدف دیگر دانست و گفت:این برندها به عنوان شاخص و الگو باید شناسایی و تقدیر شوند.

اظهار نظر