با دوبله اختصاصی و رایگان در «تماشاخونه»؛ «سرزمین تبهکاران» به نمایش خانگی آمد

دوشنبه 4 سپتامبر 2023 در 17:03


فیلم سینمایی «سرزمین تبهکاران» Mob Land به کارگردانی نیکلاس ماجیو با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «سرزمین تبهکاران» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«سرزمین تبهکاران» یک فیلم اکشن جنایی محصول سال ۲۰۲۳ کانادا به نویسندگی و کارگردانی نیکلاس ماجیو است که اولین کارگردانی خود را در این فیلم بلند سینمایی تجربه کرده است. ماجیو فیلم نامه این فیلم را به صورت مشترک با راب هیلی نوشته است. 

در شهری کوچک که با ویرانی‌های ناشی از اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کند، یک کلانتر محلی به نام بادی دیویس تلاش می‌کند تا آرامش و امنیت شهر را برقرار کند. در این میان مردی از سر ناچاری دست به سرقت از داروخانه ای غیرمجاز می زند، یکی از اعضای مافیای نیواورلئان متوجه ماجرا می شود و کلانتر منطقه نیز تلاش می کند امنیت را حفظ کند. 

فیلم سینمایی «سرزمین تبهکاران» که با عنوان (American Metal) نیز شناخته می‌شود، اولین بار توسط سابان فیلم در ۴ آگوست ۲۰۲۳ در سینماهای کشور آمریکا و بعد از آن توسط کمپانی ACE Entertainment در سینماهای کشور فرانسه اکران شد. سپس توسط کمپانی Front Row Filmed Entertainment در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.  

در فیلم «سرزمین تبهکاران» بازیگرانی چون جان تراولتا، شیلو فرناندز، استفن دورف، کوین دیلون، اشلی بنسون، جیک ارزولا، تیا دی مارتینو و تیموتی وی مورفی به ایفای نقش پرداخته اند. 

فیلم «سرزمین تبهکاران» که امتیاز ۵.۴ را در سایت IMDb به دست آورده و در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز ۴۳ از ۱۰۰ را کسب کرده با مدت زمان یک ساعت و ۴۹ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

اظهار نظر