سازمان امور عشایر از طریق آزمون استخدامی نیرو جذب می کند

پنج‌شنبه 26 سپتامبر 2019 در 19:21


روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران از اعلام نیاز و جذب و استخدام نیرو توسط این سازمان، از طریق آزمون استخدامی فراگیر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران با اشاره به انتشار دفترچه راهنمای هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۸، اظهار داشت: سازمان امور عشایر ایران برای تکمیل نیروی پرسنلی واحدهای استانی، از طریق این آزمون تعداد ۱۸۸ نفر نیروی کارشناس و متخصص جذب می کند.

علیرضا رحیمی افزود: بر اساس اعلام سازمان امور اداری و استخدامی کشور؛ ثبت نام برای شرکت در هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه­ های اجرایی، از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان موسسه مجری، از روز چهارشنبه ۳ مهر آغاز و تا روز جمعه ۱۲ مهر ادامه دارد.

وی در خصوص رشته های تحصیلی مورد نیاز این سازمان که از طریق دفترچه راهنمای آزمون اعلام شده است، ابراز داشت: این سازمان واجدین شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای آزمون در رشته های دامپروری (۱۹ نفر)، زراعت (۵۹ نفر)، جنگل و مرتع (۴ نفر)، توسعه روستائی (۹ نفر)، امور تشکل های تولیدی و کشاورزی (۲۶ نفر)، اصلاح نباتات و زراعت (۲۴ نفر)، حقوق (۱۰ نفر)، حسابداری (۲۶ نفر)، تحلیل گر سیستم (۱۰ نفر)، و کارشناس اقتصادکشاورزی (۱ نفر) را با احراز شرایط علمی، عمومی و مصاحبه و گزینش ذکر شده در دفترچه آزمون می پذیرد.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران در خصوص زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نیز گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور این آزمون روز پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ به صورت همزمان در سراسر کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می­شود و نتایج مرحله اول آزمون نیز ۴۵ روز پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عمومی، علمی و سنی شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور www.sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما و آگاهی از شرایط شرکت در آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اظهار نظر