روغن ترکیبی بدون پالم آروا جذب غذا نمیشود

پنج‌شنبه 10 ژانویه 2019 در 12:07


روغن ترکیبی بدون پالم آروا به علت ترکیبات موجود نسبت به سایر روغن های سرخ کردنی از کیفیت تغذیه ای بالاتری برخوردار است.

سرطان، بیماری های قلبی-عروقی و کبد چرب از جمله امراضی هستند که شیوع زیادی در سطح جامعه پیدا کرده اند. یکی از مهمترین عوامل ایجاد و بروز آنها به نوع روغن مصرفی خانوار بر می گردد. اغلب ما اگرچه نگرانی هایی در مورد روغن هایی که استفاده می کنیم داریم اما کمتر به تحقیق اساسی درباره آن می پردازیم.

برخی همچنان به استفاده از روغن های جامد پرداخته و می گویند طعم آن بسیار عالی است. عده ای دیگر از جایگزینی روغن کنجد با روغن های دیگر می گویند و برخی معتقدند هیچ روغنی، روغن زرد نمی شود.

در این راستا علیرضا مزیدی مدیر عامل هلدینگ پادیرا و صنایع غذایی آروا در حاشیه جشنواره حاتم تصریح کرد:نقطه دود روغن‌های سرخ‌کردنی از روغن‌های معمولی بالاتر است و بنابراین نسبت به حرارت مقاوم است. روغن‌های معمولی که مخصوص سرخ‌کردن نباشند اگر حرارت زیاد ببینند، سرطان‌زا می‌شوند. گروه صنایع غذایی آروا با استفاده از ترکیب سه نوع دانه روغنی توانسته است به روغنی درجه یک،بدون پالم و با توانایی تحمل درجه حرارت بالا دست یابد. این روغن ها در آزمایشگاه آروا چندین مرحله تصفیه میشوند بنابراین بدون بو هستند و به تعداد مکرّر میتوان از آن استفاده کرد.

وی گفت:روغن ترکیبی بدون پالم آروا به علت ترکیبات موجود در آن (حذف پالم و استفاده از روغن های مرغوب و مفید) نسبت به سایر روغن های سرخ کردنی از کیفیت تغذیه ای بالاتری برخوردار است. همچنین این روغن به علت کاهش اسید چرب اشباع در آن کمتر جذب غذا می گردد.

گفتنی است:در راستای تحقق اهداف سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و همچنین اشتغال زایی جوانان متعهد، شرکت آروا فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات غذایی؛ با پشتوانه علم روز، تخصص نیروهای جوان و همچنین تجربه مدیریت محترم برای رسیدن به محصولی با کیفیت و جلب رضایت مشتریان فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ شروع کرد.

 

 

اظهار نظر