دعوت به همکاری برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی

یکشنبه 29 آوریل 2018 در 18:41


شرکت تدبیر ایده‌پردازان ۵۰۴۰ در راستای تحقق شعار “حمایت از کالای ایرانی” تمامی تولیدکنندگان داخلی را به همکاری دعوت کرد. شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰ در نظر دارد با هدف حمایت از تولیدکنندگان ملی و در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، ضمن بهره گیری از امکانات و تجهیزات خود و همچنین با استفاده از نیروی کار مجرب و آموزش دیده در حوزه فروش، گامی تمام عیار در راستای تحقق شعار امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی بردارد.

این شرکت ضمن تاکید بر این که، تاکنون نیز محصولات شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰ کلیه مجوزها، استانداردها و مراحل قانونی را از مراجع ذیربط اخذ نموده است.

این شرکت همچون گذشته آمادگی کامل دارد تا ضمن دعوت از تولیدکنندگان کالاهای ایرانی که تعداد تولید محصولاتشان بیش از ۱۰ هزار عدد بوده و کلیه اسناد، مدارک و مجوزهای مورد نیاز مراجع ذیصلاح را دارا باشند در توافقی دوجانبه نسبت به فروش تضمینی محصولات آنها در حوزه های مختلف اقدام نماید.

روابط عموی شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰؛ هدف از این اقدام را تحقق توصیه های رهبر فرزانه انقلاب در سال ۹۷ حمایت و تعامل با تولیدکنندگان داخلی، ترغیب و تشویق هموطنان به خرید کالای ایرانی، افزایش کیفیت کالاهای ایرانی، ایجاد رقابت منطقی میان تولیدکنندگان و همچنین به حرکت در آمدن چرخه اقتصادی کشور اعلام کرد.

اظهار نظر