درمانگاه تامین اجتماعی شهدای گمنام ممسنی افتتاح شد

پنج‌شنبه 3 می 2018 در 16:43


همزمان با روز کارگر و در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان فارس، درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهدای گمنام شهرستان ممسنی افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در مراسم افتتاح این درمانگاه ،دکتر مهدی درخشان معاون درمان و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، دکتر مسعود گودرزی نماینده شهرستان ممسنی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی نیز حضو داشتند.
درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان ممسنی در زمینی به وسعت ٢۵٠٠ مترمربع و زیربنایی به مساحت ١٨٠٠ مترمربع در ٢ طبقه احداث شده و برای ساخت این مرکز درمانی ۵٠ میلیارد ریال هزینه شده است.
همچنین ١۵ میلیارد ریال برای تجهیزات پزشکی و ۴ میلیارد ریال بابت تجهیزات اداری در این مرکز درمانی هزینه شده است.
درمانگاه تامین اجتماعی شهدای گمنام ممسنی شامل بخش های بستری موقت، اتاق احیا، اتاق عمل سرپایی، پزشک عمومی، مامایی، دندانپزشکی و آزمایشگاه است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح این مرکز درمانی گفت: در دولتهای یازدهم و دوازهم در استان فارس به اندازه کل مراکز درمانی موجود تامین اجتماعی تا سال ٩٢، مرکز درمانی ملکی تامین اجتماعی ایجاد شده است تا خدمت رسانی به مردم منطقه بهبود پیدا کند.
دکتر مسعود گودرزی نماینده مردم شهرستان ممسنی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: از سازمان تامین اجتماعی و وزیر کار قدردرانی می کنم که تلاش کردند این درمانگاه در این ایام راه اندازی شود و امیدواریم توسعه خدمات درمانی این سازمان هر چه بیشتر ادامه پیدا کند.

شایان ذکر است علاوه بر آئین افتتاح درمانگاه کارگری شهدای گمنام ممسنی به همراه هتلینگ بخش جراحی اعصاب که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، بخش ارتوپدی بیمارستان شهید بهشتی شیراز از طریق ویدئو کنفرانس با حضور دکترربیعی افتتاح شد.

اظهار نظر