امکان افتتاح حساب‌ غیرحضوری در بانک سینا از طریق اپلیکیشن سیبانک فراهم شد

شنبه 15 آوریل 2023 در 11:10


در پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک سینا، امکان افتتاح حساب غیرحضوری مهیا شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، اپلیکیشن سیبانک به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان راه‌اندازی شده که از جمله مهم‌ترین خدمات و قابلیت‌های آن، امکان افتتاح حساب غیرحضوری است.
بر اساس این گزارش، مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت https://sibank.sinabank.ir یا مارکت‌های معتبر، اپلیکیشن سیبانک را دانلود و نصب کرده و از امکانات آن بهرمند شوند.
نحوه افتتاح حساب در این اپلیکیشن فرآیندی ساده دارد. مشتریان می‌توانند پس از دانلود و نصب «سیبانک»، ابتدا فرآیند احراز هویت را بدون مراجعه حضوری به شعبه در این اپلیکیشن انجام داده و سپس با کلیک بر روی افتتاح حساب غیرحضوری، تأیید اطلاعات هویتی و اقامتی و انتخاب نوع حساب و نوع شعبه، نسبت به افتتاح حساب و درخواست کارت اقدام کنند. همچنین این امکان مهیا شده است که پس از افتتاح حساب، از طریق منوی اطلاعات سپرده در کارپوشه، با فعال کردن گزینه صدور کارت، کارت حساب افتتاح‌شده را در آدرس پستی مد نظر خود دریافت کنند.
گفتنی است استفاده از خدمات اپلیکیشن سیبانک، به هیچ‌وجه به حضور در شعب بانک سینا نیاز ندارد و هر کاربر با داشتن کارت ملی و یک خط تلفن همراه به نام خود، می‌تواند بدون محدودیت زمانی و مکانی از خدمات این اپلیکیشن بهره‌مند ‌شود

اظهار نظر