آیین پاسداشت ۱۰ سالگی جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی برگزار شد

یکشنبه 13 فوریه 2022 در 14:42


ایستگاه اخبار:آیین پاسداشت ۱۰ سالگی جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی به همراه رونمایی از پیام رهبر انقلاب به فعالین این عرصه برگزار شد.

آیین پاسداشت ۱۰ سالگی جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی و هجدهمین نشست فعالین زیست بوم ایران‌نوشت به همراه رونمایی از پیام رهبر معظم انقلاب به فعالین این عرصه، برگزار شد.

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با ابراز خرسندی از اقدام افتخار آفرین تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت این محصول را برای هر کشوری مایه افتخار دانستند.متن کامل این پیام را اینجا بخوانید.

از سال ۱۳۹۱ تا به امروز جمعی از فعالان فرهنگی این مرزوبوم توانستند با تلاش‌های شبانه‌روزی با تولید میلیون‌ها محصول نوشت‌افزار ایرانی اسلامی بخشی از این بازار را از آن خود کنند.

مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی از سال ۱۳۹۲ به عنوان یک نهاد فرهنگی و غیر انتفاعی و با تکیه برپشتوانه مردمی خود توانسته است با حضور موثر در بازار نوشت افزار کشور زمینه ساز و باعث توسعه جریان استفاده از محصولات ایرانی متناسب با فرهنگ بومی شود و امروزه با عضویت بیش از ۷۰ تولیدکننده نوشت‌افزار ایرانی از سراسر کشور در این مجمع، به عنوان یکی از مهمترین و اثرگذارترین تشکل‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان به شمار می‌رود.

اظهار نظر