آئین اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان شهرداری تهران برگزار شد

جمعه 7 ژوئن 2019 در 13:35


تیم های فوتسال سازمان فرهنگی و هنری و شهرداری منطقه ۲۰ قهرمان مسابقات جام رمضان شهرداری تهران شدند.

 

آئین اختتامیه و اهدا جام قهرمانی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرداری تهران در دو رده مدیران وکارکنان به میزبانی اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی با حضور معاون شهردار تهران، جمعی از مدیران شهری، رضا حسن زاده، مهدی امیرآبادی، حسین شمس و جمعی دیگر از چهره های شاخص ورزشی در مجموعه ورزشی شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، فینال مسابقات فوتسال جام رمضان شب گذشته در رده کارکنان میان تیم های سازمان آتش نشانی و شهرداری منطقه ۲۰ و در رده مدیران بین تیم های سازمان فرهنگی و هنری و شرکت بهره برداری مترو به قضاوت علیرضا فغانی داور بین المللی برگزار گردید که در نهایت منجر به قهرمانی تیم های شهرداری منطقه ۲۰ و سازمان فرهنگی و هنری شد.

ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از هیئت اجرایی مسابقات گفت: مفتخریم که بیش از نیم درصد از کارکنان در این دوره از مسابقات شرکت داشتند که این فضا موجب گسترش تعلق سازمانی، همدلی و نشاط گردید و یقیناً گسترش این برنامه ها موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد شد.

در ابتدای این مراسم مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ضمن خوش امد گویی به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات وعبادات آنان ، از مسابقات فوتسال جام رمضان به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی پرسنل شهرداری تهران یاد کرد و از زحمات تمامی دست اندر کاران برگزاری این مسابقات ، اعضای کمیته داوری ، فنی و اجرایی تقدیر و تشکر نمود .

وی با اشاره به این مطلب که مقوله ورزش در بین کارکنان دارای اهمیت خاصی است افزود: ورزش موجب صمیمیت و افزایش نشاط و شادابی در میان همکارانمان شده و علاوه بر سلامت جسمی و معنوی و روحی آنها در افزایش کارامدی و ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به شهروندان وارباب رجوع تاثیرگذار است و برهمین اساس این دوره بسیار متفاوت از سایر دوره ها برگزار گردید و ما شاهد برتری مسابقات جام امسال هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی نسبت به سال های گذشته بودیم.

در انتهای این مراسم کاپ قهرمانی، مدال و جوایز به دو تیم قهرمان اهدا گردید؛ و از تیم های شرکت بهره برداری مترو بعنوان نایب قهرمان، شهرداری منطقه ۳ و اداره کل منابع انسانی بعنوان مقام سوم مشترک در رده مدیران و سازمان آتش نشانی مقام دوم، شهرداری منطقه ۱۰ و بانک شهر بعنوان مقام سوم مشترک در رده کارکنان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

همچنین از سعید کدخدایی کارمند شاغل در شرکت واحد اتوبوسرانی بعنوان فنی ترین بازیکن، وحید شکیبا شاغل در منطقه ۱۷ بعنوان بازیکن اخلاق و حسین نیازی شاغل در بانک شهر بعنوان آقای گل در رده کارکنان؛ و جعفری شاغل در سازمان فرهنگی و هنری بعنوان آقای گل، افشین ارشدی شاغل در اداره کل منابع انسانی بازیکن اخلاق و هاشم حیدری شاغل در منطقه ۱۰ بعنوان پرافتخارترین بازیکن در رده مدیران تقدیر گردید.

گفتنی است این دوره مسابقات با شرکت بیش از ۱۰۷ تیم و با انجام ۱۴۰ بازی در رده کارکنان و ۹۶ بازی در رده مدیران در دو سالن ورزشی شهید شفیع پور در بخش مدیران و سالن ورزشی شهرداری منطقه ۱۱ در بخش کارکنان و حضور ۱۳۰۰ ورزشکار در شب های ماه مبارک رمضان از افطار تا سحر برگزارگردید.

اظهار نظر