برگزاری اولین اجلاس سراسری مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

شنبه 26 ژانویه 2019 در 22:47


برگزاری اولین اجلاس سراسری مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی
محمود هاشمی در نشست خبری امروز صبح خود در محل سالن کنفرانس سازمان بسیج اساتید کشور گفت؛ اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۳۰۰ استاد دانشگاه از نهم بهمن ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزارمی‌گردد.

دکتر محمود هاشمی صبح امروز در نشست خبری خود در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت؛ امروزه کارنامه عملکرد انقلاب اسلامی مورد قضاوت همگان قرار میگیرد و امروز در اوج اقتدار و شکوفایی، انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر دستاوردهای گذشته انقلاب اسلامی و شکست طاغوت و دیکتاتوری ۲۵۰۰ ساله توسط انقلابیون به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی افزود؛ فعالیت مستمر دولت‌های وابسته به غرب در منطقه بر علیه ایران نشان از کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و امروز با گذشت ۴ دهه از عمر با برکت آن و گذشت از گردنه‌ها و مسیرهای دشوار توانسته دین خدا را حاکم و نظام طاغوت را برچیند.

رئیس بسیج اساتید دفاتر کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور تصریح کرد دشمنان امروز به دنبال القای ناکارآمدی اسلام و نظام هستند و ضعف‌ها و کاستی را به انقلاب نسبت می‌دهند در صورتی که این کاستی‌ها از انقلاب نیست بلکه نشأت گرفته از برخی مدیران ناکارآمد و غیر انقلابی است.

وی به برگزاری اجلاس سراسری مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس به مدت ۴ روز از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه اشاره و خاطرنشان کرد؛ این اجلاسیه در محورهای متعددی همچون فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی، بررسی چالش‌های القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان و تبیین رابطه حاکمیت و مردم و رابطه‌های کلان و تبیین دستاوردهای انقلاب در ۸ کمسیون بررسی می‌شود.

هاشمی عنوان کرد نتیجه این اجلاسیه برای ۱۶ هزار استاد دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور تشریح و پس از آن توسط این اساتید برای یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجوی این دانشگاه در جریان کمسیون دهه پنجم انقلاب اسلامی و سیر دوم چله انقلاب بازگویی و تبیین میشود.

اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور با حضور ۳۰۰ استاد دانشگاه از نهم بهمن ماه سال جاری در مشهد مقدس آغاز و تا ۱۲ بهمن ادامه دارد.

اظهار نظر