کسب رتبه برتر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در حوزه بازرسی

سه‌شنبه 30 جولای 2019 در 19:38


در اولین نشست جامعه بازرسی و نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان امور اداری و استخدامی کشور از کسب رتبه برتر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سال ۹۷ خبر داد.

فردین خرازی در این نشست با اشاره به نقش مهم شفافیت در عملکرد و شفاف سازی امور در جلب رضایت معنوی ارباب رجوع، اظهار داشت: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در جمع سازمان های تابعه وزارت صمت طی یکسال گذشته با رشد مطلوب در مبارزه با فساد و صیانت از حقوق مردم داشته و رتبه برتر این وزارتخانه را کسب کرده است.

وی افزود: این امر در سایه تلاش های همه ارکان این سازمان به دست آمده و قدر مسلم در جهت افزایش سطح رضایت معنوی مراجعه کنندگان عاملی موثر به شمار می آید.

خرازی خاطرنشان کرد: شفاف سازی فرآیندها و ایجاد اتاق شیشه ای در دستگاه های دولتی به بهبود فضای کسب و کار در کشور می انجامد و این مهم در سال رونق تولید باید با رعایت الزماتی و اقداماتی مضاعف همراه باشد تا بیش ار پیش به افزایش رضایت مندی تولید کنندگان و صنعتگران کمک نماید.

در این نشست که برای اولین بار در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می شد؛ اکبر صادقی مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت صمت نیز گفت: مقابله با تخلفات و فساد اداری در مجموعه این وزارتخانه با جدیت دنبال می شود و برخوردهای قانونی لازم با متخلفین در هر رده و مسئولیتی اعمال خواهد شد.

وی ایجاد شفافیت در فرآیند های مختلف اداری و خدماتی وزارت صمت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ارتقای سلامت اداری مجموعه از مهمترین برنامه های این اداره کل است و امیدواریم با همکاری همه بازرسین این وزارتخانه بتوانیم گام های موثری در راستای تحقق ماموریت ها و اهداف مورد تاکید مقام عالی وزارت برداریم.

مدیر بازرسی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز در این نشست با اشاره به برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در سازمان متبوع خود برای ارتقای سلامت ادرای و شفاف سازی امور، گفت: با پیگیری ها و رصد دقیق عملکرد همه بخش ها و کارکنان مجموعه به دنبال ارتقای افزونتر سطح بازرسی در شهرک های صنعتی کشور هستیم.

علی قبادی افزود: ایجاد محیطی عاری از فساد و زمینه پاسخگویی در عملکرد و اقدامات را در قبال همه مراجعین، در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران قرار داده ایم که امیدواریم با همکاری و همراهی همه مجموعه بازخورد مناسبی نیز حاصل شود.

وی از برگزاری مستمر کارگروه های و کارگاه های آموزشی با هدف ترسیم برنامه های حوزه بازرسی در مجموعه شهرک های صنعتی ایران خبر داد و گفت: با تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد، علاوه بر بازرسی و رسیدگی بر شکایات، ارزیابی دقیق عملکرد نیروی انسانی نیز پیگیری مجدانه خواهد شد.

اظهار نظر