نیازمند مدیرانی از جنس مردم هستیم

چهارشنبه 5 ژانویه 2022 در 17:08


رییس سازمان منطقه آزاد کیش، با بیان اینکه نیاز امروز جامعه ما وجود مدیرانی از جنس و بدنه مردم است گفت: نمی‌توانیم فقط شعار حاج ‌قاسم را سر دهیم و آنگونه که دوست داریم عمل کنیم.

“محمدرضا لواسانی”رییس سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسم بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی وضعیت کنونی جامعه را در زمینه مدیریتی حساس عنوان کرد و گفت: از روزی که توفیق خدمت‌رسانی در جزیره کیش را پیدا کردم شاهد مدیرانی بودیم که در مدت زمان اندک با عموم مردم فاصله جدی گرفتند.

وی افزود: چگونه می‌توان بر روی حرف و عمل مدیری که از بیت‌المال فاصله گرفته و از طریق آن به مال‌اندوزی پرداخته است حساب باز کرد. ضمن اینکه در مقطع کنونی مردم با مشکلاتی مواجه‌اند و ما نیازمند خدمت صادقانه از سوی افرادی هستیم که از خواسته‌ها و نیازهای خود بگذرند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ادامه داد: بر اساس سیره سردار سلیمانی جامعه‌ای صالح می‌شود که حاکمان صالح داشته باشد و برای اصلاح نیازمند بازنگری در خود هستیم. همچنین، ما مدیران برخی مواقع و با بررسی عملکرد خود متوجه می‌شویم که با راه حاج قاسم فاصله زیادی داریم.

لواسانی افزود : متاسفانه در جزیره کیش شاهد برخی مدیرانی هستیم که از بیت‌المال برای خود خانه بزرگ و لوکس می‌سازند و حتی خودروهای اجاره‌ای ۲۰ یا ۳۰ میلیون تومانی برای خود و خانواده فراهم می‌کنند که این موضوع در تضاد با شرایط اقتصادی اکثریت جامعه است.

وی ضمن تجلیل از ایثارگری‌های شهیدان جنگ تحمیلی گفت: زمانی دفاع مقدس بود و زمانی دفاع از حرم، اکنون نیز نیاز به شهید اقتصادی و کسانی داریم که برای رفع گرفتاری مردم، از خود، زندگی و خواسته‌هایشان بگذرند و اگر واقعا شعار نمی‌دهیم همچون جوانانی که روی مین می‌خوابیدند، خود را آماده کنیم که مردم از روی ما بگذرند و برای انقلاب و اسلام فدا شویم.

رییس سازمان منطقه آزاد کیش، در پایان تاکید کرد : ایجاد رونق بیشتر و حمایت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی و مبارزه با بی‌عدالتی و فساد بر ما تکلیف شده است، بنابراین نمی‌توانیم فقط شعار حاج‌قاسم را سر دهیم و آن‌گونه که دوست داریم عمل کنیم.

انتهای پیام/

اظهار نظر