تشریح خدمات و اقدامات پست بانک ایران در نوزدهمین نمایشگاه تلکام

شنبه 6 اکتبر 2018 در 16:49


پست بانک ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام ۲۰۱۸ که طی روزهای یازدهم لغایت چهاردهم مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد به تشریح خدمات و اقدامات خود پرداخت که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: غرفه این بانک در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین المللی تهران و در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول برپائی این نمایشگاه، مورد بازدید مراجعه کنندگان و مسئولان ازجمله؛ مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وی، رؤسا و مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت متبوع و سایر مسئولان بخش های دولتی و خصوصی واقع شد.
بنابراین گزارش: در این غرفه آخرین دستاوردها، فعالیت ها، برنامه ها و اقدامات پست بانک ایران و خدمات ریالی و ارزی آن در قالب بروشورها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی عرضه و علاوه بر آن، یک دستگاه خودپرداز(ATM) جهت ارائه خدمات بانکی به بازدیدگنندگان نصب شده بود که مورد بهره برداری بازدیدکنندگان واقع شد و روزانه تراکنش بالائی نیز داشت.
بنابراین گزارش: مدیران و کارشناسان بخش های مختلف این بانک همه روزه در غرفه مذکور مستقر و ضمن پاسخگوئی به بازدیدکنندگان، نشست های صمیمی نیز با آنان برگزار می کردند.

اظهار نظر