گام اول؛ تدارکات گسترده برای برگزاری نمایشگاه تراکنش استانبول

شنبه 25 ژانویه 2020 در 18:12


تدارکات گسترده‌ای برای برگزاری نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول از سوی شرکت EHD، مجری این رویداد، در حال انجام است.

این رویداد با حضور و مشارکت برندهای مطرح و رسانه‌های بین‌المللی، در فضایی به وسعت سه هزار متر مربع، در یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مراکز نمایشگاهی این شهر، با عنوان «مرکز کنگره‌های بین‌المللی و تخصصی استانبول (ICC)» برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول (ITE 2020)، میزبان برندهای مطرح از کشورهای مختلف، در ۱۲۰ غرفه خواهد بود. شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت بانکداری، کارت و پرداخت، بیمه، شهرهوشمند و فین‌تک، عرضه‌کنندگان خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و ارائه‌کنندگان راه‌حل‌های نوین فناوری، در این رویداد حضور می‌یابند. همچنین، ۳۶ تیم استارتاپی می‌توانند در محل اختصاصی در نظر گرفته شده برای آنها، حضور داشته باشند.

بر اساس این گزارش، مجریان ITE 2020، برای برگزاری ۲۰ کارگاه معرفی محصول برنامه‌ریزی کرده‌اند. ۳۰ سخنران نیز در برنامه‌های جانبی نمایشگاه تراکنش استانبول، حاضر می‌شوند. جزئیات این رویدادها، در ادامه اعلام خواهد شد.

در نمایشگاه تراکنش استانبول، همچنین محل‌های مشخصی برای برگزاری نشست‌های مشترک بنگاه‌ها (B2B)، در فضای نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

مراسمی در قالب ضیافتی کسب و کاری، با حضور مدیران شرکت‌های اسپانسر و غرفه‌دار برگزار می‌شود. این مراسم از غروب روز ۲۹ خرداد آغاز خواهد و تاپاسی از شب ادامه دارد. در این ضیافت کسب و کاری، فرصتی برای گفت‌وگوهای تجاری، در اختیار حاضران قرار می‌گیرد.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه تراکنش استانبول، تعیین سه‌ هزار متر فضای نمایشگاهی، گام نخست این رویداد است و امکان افزودن دو هزار و ۵۰۰ متر مربع به آن، با استقبال بنگاه‌ها وجود دارد.

رویداد ITE 2020، ۲۸ و۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۹۹، در استانبول برگزار می‌شود.

اظهار نظر