چهارمین جشنواره بانوان کارآفرین و برگزیده و آینده پژوه ایرانی برگزار شد

چهارشنبه 16 اکتبر 2019 در 08:49


چهارمین جشنواره بانوان کارآفرین برگزیده، آینده پژوه و نوآور ایرانی به همت انجمن آمایش سرزمین ایران برگزار گردید.

با توجه به نقش برجسته بانوان در اقتصاد ملی و افزایش این نقش در حوزه کارآفرینی، انجمن آمایش سرزمین ایران، چهارمین جشنواره بانوان کارآفرین برگزیده، آینده پژوه و نوآور ایرانی را در مورخ ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸ با همکاری مرکز مشاوره و اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی شاخص پژوه و مؤسسه مشاوره شغلی و کاریابی تحول آفرینان برگزار نمود.

دکتر امیر محمود زاده، رئیس انجمن آمایش سرزمین ایران و مرکز مشاوره و اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی تدبیر ایرانیان به عنوان بنیان گذار این جشنواره از سال ۱۳۹۵ اقدام به برگزاری جشنواره انتخاب بانوان کارآفرین برتر در سطح کشور نموده است.

سرکار خانم سادینا آبایی، مدیر عامل گروه سیمرغ سامانه و خانم دکتر لیلا سادات زعفرانچی، استاد پژوهشکده اقتصاد، مدیریت و سرکار خانم فهیمه فیروزفر، مشاور مدیرعامل هلال احمر کشور و سایر اساتید و متخصصین حوزه کارآفرینی در این جشنواره سخنرانی نمودند. در پایان از ۲۰ نفر از بانوان فعال و موفق کارآفرین کشور به عنوان بانوی برتر کار آفرین تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که در ابتدای این مراسم از مقام شامخ شهید محمد رضا کربلائی، شهید مدافع حرم و خانواده و مادر محترم ایشان قدردانی و تقدیر به عمل آمد.

اظهار نظر