پیمانکار متخلف مرکز نگهداری سگ های بدون صاحب خلع ید شد

سه‌شنبه 20 آگوست 2019 در 20:30


شهردار تهران با اشاره به انتشار تصاویر دلخراش از آزار سگ ها در مرکز نگهداری سگ های بدون صاحب گفت که پیمانکار متخلف خلع ید شده و رویکرد شهرداری این است که دیگر چنین مواردی تکرار نشود.

پیروز حناچی در حاشیه مراسم افتتاح کلینیک فوق تخصصی انکولوژی و خون مرکز بهداشتی-درمانی منطقه ۶ با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شهرداری برای بازسازی بیمارستان های فرسوده چه می کند، گفت: بیشتر تلاش ها در این زمینه توسط خیرین انجام می شود، اما شهرداری تهران هم نهایت تلاش خود را برای حمایت از این امر انجام می دهد و برخی بیمارستان های قدیمی تهران به همین شکل نوسازی شده اند.
وی درباره رواج فرهنگ دوچرخه سواری نیز عنوان کرد: مسیرهای دوچرخه سواری در حال توسعه هستند و هم اکنون در خیابان های طالقانی، بلوار کشاورز، کریمخان و خیابان حافظ این مسرها در حال تکمیل هستند.
شهردار تهران درباره انتشار تصاویری که حاوی صحنه های آزار سگ در یکی از مراکز نگهداری سگ های بدون صاحب بود، گفت: تصاویری که پخش شده مربوط به سال ۹۶ است؛ سیاست ما احترام گذاشتن به همه مخلوقات خداوند است و من این موضوع را بررسی کرده ام. پیمان کاری که در این زمینه فعال بوده است خلع شده و به همکاران خود اعلام کرده ایم که چنین مواردی دیگر نباید تکرار شود و جهت گیری شهرداری تهران نیز این نیست.
حناچی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر واگذاری ۱۱ بهاران به بهزیستی بر اساس توافق بیان کرد: این واگذاری باید با مجوز شورای شهر باشد چرا که قانون چنین الزامی در نظر گرفته است.

اظهار نظر