پوشش سراسری نسل ۳ و ۴ اینترنت همراه اول اعلام شد

دوشنبه 5 فوریه 2018 در 20:08


در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درمشهد مقدس، تکمیل پوشش سراسری نسل ۳ و ۴ اینترنت همراه اول، به صورت رسمی اعلام شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با ایام دهه مبارک فجر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل همراه اول، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، مدیران ارشد وزارت ارتباطات و جمعی از مدیران ارتباطات کشور درمشهد مقدس، امروز ۱۶ بهمن ماه سال ۹۶، رسماً اعلام شد که تمام شهرهای کشور به اینترنت همراه نسل سوم و چهارم همراه اول متصل شدند.
مهندس محمدجواد آذری جهرمی در این مراسم گفت: جا دارد از سرمایه گذاران بخش عمومی وخصوصی، شرکت های فعال در عرصه ارائه خدمات، مدیران عامل شرکت ها به خصوص شرکت همراه اول که امروزخبر پوشش سراسری خود را اعلام کرد، تشکر کنیم، انشاا.. ایرانسل هم به زودی خبر پوشش سراسری خود را اعلام کند تا همه بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
مهندس حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول در این مراسم اعلام کرد: همراه اول باتلاش متخصصان خود و به یاری دولت دوازدهم و وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه در کشور، پوشش‌ شبکه اینترنت همراه نسل ۳، ۴ و ۴.۵ در تمام ۱۲۴۶ شهر کشور را کامل کرد و هم اکنون همراه اول گسترده ترین پوشش اینترنت همراه در کشور را داراست.
اپراتور اول تلفن همراه کشور، به عنوان اولین ارائه دهنده فناوری نسل ۴.۵ تلفن همراه، در کمتر از ۳سال و پس از دریافت پروانه ارتقاء شبکه خود به نسل‌های ۳، ۴ و بالاتر در ۲۷ اسفندماه سال ۱۳۹۴، توانست در برنامه ای فشرده تمام شهرهای کشور را تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار دهد.
پیش از این نیز در آذرماه سال جاری، همراه اول توانسته بود رکورد ترافیک اینترنت همراه را در کشور از آن خود کند.

اظهار نظر