پایگاه خبری "شمیران خبر" به زودی رونمایی می شود / توسعه زیر ساخت ها در اولویت برنامه های روابط عمومی است

یکشنبه 22 می 2022 در 13:41


حمیدرضا حاجوی در نشست صمیمی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با مدیر و کارکنان روابط عمومی شهرداری منطقه یک برگزار شد، توسعه زیرساخت ها برای اطلاع رسانی بهتر به شهروندان و تعامل و گفتگو با آنها را در اولویت برنامه های ۱۴۰۱ این حوزه عنوان کرد و از راه اندازی پایگاه خبری شمیران خبر، خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی در این نشست با تشکر از زحمات یکساله همکاران گفت: جنس روابط عمومی در زمره فعالیت های خدمت است و هر یک از همکارانی که در این حوزه فعالیت دارند، بعد از سال ها خدمت دارای ویژگی های منحصر به فردی در این حوزه هستند که منجر به انعطاف پذیری آنها شده که در نتیجه با خلاقیت کاری و ابداع شیوه های انتشار اخبار دستاوردهای خوبی را برای منطقه به ارمغان آورده اند.

حاجوی برای افزایش انتشار اخبار به عموم شهروندان شهر تهران از راه اندازی پایگاه خبری “شمیران خبر” خبر داد و گفت: فعالیت هایی که از سوی حوزه های مختلف در موقعیت ها و شرایط مختلف به اجرا در می آید، با تلاش همکاران روابط عمومی و ذوق هنری آنها اطلاع رسانی می شود و متقابلا این اقدام روابط عمومی باعث می شود که همکاران اجرایی انگیزه بیشتری برای تلاش و خدمت پیدا کنند.

شهردار منطقه با اشاره به حرکت خوبی که در زمینه اطلاع رسانی و پوشش خبری در منطقه انجام شده اظهار امیدواری کرد و به همین منظور برای تعامل با شهروندان از ایجاد تالار گفتگو خبر داد و گفت: زمان آن رسیده که اکنون شهروندان برای کمک به تصمیمات شهردار پا به عرصه بگذارند و با مطالبه گری از حق شهروندی خود استفاده کنند.

او افزود: در واقع شهروندان با راه اندازی چنین تالار گفتگویی می توانند نقطه نظراتشان را درباره هر موضوعی که مربوط به منطقه، محله، کوچه، خیابان و خانه هایشان می شود را در آن تالار به ثبت برسانند و چه بسا طرح هر موضوع و گفتگو به مثابه مشورت با مدیران شهری برای تصمیم گیری بهتر است. ما هم با حمایت و پشتیبانی در زمینه تهیه ملزومات مورد نیاز سعی در روند رو به بهبود داریم.

شهردار منطقه در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دست اندرکاران این حوزه در فرایند فعالیت در حوزه روابط عمومی اظهار امیدواری کرد و گفت: تجربه کار با اعضای روابط عمومی نشان داد که هر یک از کارمندان در این بخش تجربه کاری خوبی دارند و می توانند بهترین مدیریت را داشته باشند.

علیرضا هاشمی سرپرست روابط عمومی شهرداری این منطقه نیز ضمن تبریک این روز به ارایه گزارشی از عملکرد روابط عمومی در سال گذشته در حوزه های خبری، ملاقات مردمی، سمعی و بصری، نامگذاری، تبلیغات محیطی پرداخت.

اظهار نظر