پارسال 6 میلیون نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کردند

دوشنبه 4 مارس 2019 در 21:24


دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: سال ۱۳۸۴ حدود ۴۰۰ هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید کردند با توجه به استقبال مردم این رقم در سال ۱۳۹۶ به شش میلیون نفر رسید آمار امسال هنوز جمع بندی نشده ولی بیش از سال گذشته است.

 

سردار نادر ادیبی روز دوشنبه در نشست خبری سالانه عملیات فرهنگی راهیان نور کشور با هدف تشریح برنامه ها و فعالیت های سال راهیان نور اظهار داشت: با توجه به هماهنگی و برنامه ریزی های به انجام رسیده همه کاروان های بازدید کننده از مناطق عملیاتی تحت پوشش بیمه بوده و در صورت نیاز خدمات پزشکی نیز به آنان ارائه خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: راهیان نور از بزرگترین و مهمترین عملیات فرهنگی در سطح کشور است و در این عرصه ما وظیفه داریم صدای شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس را به گوش همگان برسانیم.
سردار ادیبی اظهار داشت: راهیان نور تداعی کننده دوران دفاع مقدس است که با گذشت هر سال شاهد استقبال هر چه بیشتر مردم برای بازدید از مناطق عملیاتی در قالب کاروان های راهیان نور هستیم.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور اضافه کرد: بازدید کنندگان از مناطق جنگی جنوب، غرب، شمال غرب و دیگر مناطق عملیاتی بازدید می کنند و با توجه به برنامه ریزی های به انجام رسیده همه زیر ساخت ها برای استقبال، اسکان و ارائه خدمات به بازدیدکنندگان از این مناطق به انجام رسیده است.
وی اضافه کرد: ۷۶ درصد بازدیدکنندگان را جوانان بین ۱۵ تا ۳۰ تشکیل می دهند و برای آشنایی و درک هر چه بیشتر بازدیدکنندگان از دفاع مقدس ۲۵ هزار نفر راوی داوطلب این دوران و نیز ۱۵ هزار مبلغ برای معرفی مناطق عملیاتی به ارائه خدمات فرهنگی به بازدیدکنندگان می پردازند.
وی خاطر نشان کرد: راهیان نور جزو زیبایی ها و رویش های مهم انقلاب اسلامی است و با تمام تلاش خود به دنبال ارایه تصویر کاملی از دوران دفاع مقدس برای مقابله با دشمنان هستیم.

اظهار نظر