هجدهمین کنگره انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران آبان ماه ۹۸ برگزار می‌شود

یکشنبه 1 سپتامبر 2019 در 16:33


هجدهمین کنگره انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران توسط انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ آبان ۹۸ در هتل پارسیان اوین تهران برگزار می‌شود.

بنابر اعلام انجمن خون و سرطان، این کنگره به همت و تلاش انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران با هدف بحث وتبادل نظر در مورد یافته‌های جدید علمی درمان بیماران سرطانی با مشارکت بقیه متخصصین برگزار خواهد شد.

انجمن مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی ایران از همه متخصصان و پرستاران فعال در درمان سرطان دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور خود در این کنگره موجب تقویت بنیان علمی این همایش بزرگ شوند.

محورهای اصلی کنگره

سرطان‌های شایع (سرطان‌های دستگاه گوارش، ادراری، زنان، ریه و سرطان‌های خون)، درمان‌های تسکینی بیماران سرطانی و اختلال انعقادی محورهای اصلی این کنگره را تشکیل می‌دهد که البته علاوه بر آن، کنفرانس‌های ویژه برای پرستارانی که به خدمت‌رسانی در این بخش‌ها مشغول هستند نیز هم‌زمان با کنگره برگزار می‌شود. از نکات بارز این کنگره بحث در مورد چالش‌های عمده تشخیص و درمان سرطان در کشورمان با حضور مسئولین خواهد بود.

سخنرانان

اغلب سخنرانان از همکاران علمی از دانشگاه‌های سراسر کشور هستند و به‌تناسب تجارب از آن‌ها دعوت به‌عمل‌آمده و همین‌طور در بخش بین‌الملل هم چندین متخصص و دانشمند برجسته این رشته از کشورهای اروپایی و آسیایی در این کنگره آخرین دستاوردهای درمانی – تحقیقی خود را بیان خواهند کرد.

دکتر اردشیر قوام زاده، استاد ممتاز دانشکده علوم پزشکی تهران و پژوهشگر برتر جهان درزمینهٔ سرطان و بیماری‌های خونی و مؤسس انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران در باره اهداف این کنگره توضیح داد:

این نوع کنگره‌ها با ارائه راهکارها، درمان‌ها و تجارب ارزنده متخصصین داخلی و بین‌المللی می‌توانند به ارتقاء سطح علمی و درمانی پزشکان، متخصصان، پرستاران ایرانی کمک نماید و شاید یکی از دلایل سرعت پیشرفت این رشته در ایران برگزاری و حضور در این نوع کنگره‌ها بوده است.

دکتر نعمت­الله رستمی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر علمی کنگره نیز در مورد تفاوت این کنگره با کنگره‌های قبلی این‌چنین شرح داد: در این کنگره با حضور مسئولین تلاش خواهیم کرد راه‌حل‌هایی برای چالش­های مدیریتی و اقتصادی تشخیص و درمان سرطان در کشورمان ارائه کنیم و به طب تسکینی و حمایتی بیماران سرطانی که متأسفانه آن‌طور که باید در ایران به آن بهاداده نشده است بپردازیم.

لازم به ذکر است شرکت در این کنگره دارای امتیاز بازآموزی است.

ثبت‌نام و ارسال و مقالات

ثبت‌نام و ارسال مقاله از طریق وب‌سایت رسمی انجمن www.ismoh.org انجام می‌شود، کمیته علمی کنگره پس از مطالعه و بررسی آثار، برترین آثار علمی و عملی را انتخاب و پس از اهدای جوایز و گواهی‌نامه‌های معتبر، مقالات ایشان را جهت دسترسی و بهره‌مندی در وب‌سایت انجمن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد و همچنین مقالات به‌صورت دیجیتال در اختیار حاضران در کنگره قرار می‌گیرد.

برای اطلاعات بیش­تر می‌­توانید از طریق شماره تماس شماره تماس: ۸۸۷۱۴۲۱۴ (۰۲۱) داخلی ۴۰۲ و شماره دورنگار ۸۸۷۱۲۹۲۷ با دبیرخانه کنگره در ارتباط باشید.

اظهار نظر