نیاز گردشگری کشور به ورود قدرتمند بخش خصوصی

دوشنبه 9 دسامبر 2019 در 12:19


رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: جامعه گردشگری ایران به حضور قدرتمند و برنامه‌ریزی شده بخش خصوصی نیازمند است.

 

جمشید حمزه زاده طی نشستی با مسئولان شرکت گردشگری بادران، ضمن اعلام این خبر گفت: کشور ایران دارای پتانسیل و جذابیت‌های بسیار زیادی است که ایران را به عنوان یک قطب گردشگری تبدیل کرده است.

وی با بیان این مطلب افزود: کشور ایران با دارا بودن جاذبه های توریستی، مذهبی و درمانی، مقصد بسیاری از گردشگران عمومی و تخصصی دنیاست.

حمزه زاده ادامه داد: برخورداری کشور از منابع طبیعی غنی و زیبا، وجود اماکن متبرکه متعدد و همچنین قدرت ایران در زمینه انواع خدمات پزشکی به همراه هزینه‌های متعادل و مقرون به صرفه، ایران را به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری منطقه مطرح کرده است.

طی این دیدار محمد حسنی مدیر شرکت بین المللی گردشگری بادران نیز با برشمردن مزیت‌ها و قابلیت‌های این شرکت در زمینه کارآفرینی در حوزه گردشگری و جذب توریست‌های عمومی و تخصصی گفت: شرکت بادران با توجه به پتانسیل تولیدی _ خدماتی خود توانایی جذب تعداد قابل توجهی توریست به کشور را داراست.

وی با اشاره به این مطلب که ورود توریست می‌تواند باعث انتشار فرهنگ غنی کشور در حوزه بین‌الملل شود افزود: ورود توریست به کشورها همواره ورود ارز را به همراه داشته و می‌تواند در صورت حمایت بخش دولتی، اقتصاد کشور را بهبود بخشد.

 

اظهار نظر