نونمایی، ویترین فناوری و نوآوری

سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 در 14:51


ایستگاه اخبار:سومین دوره از رویداد نونمایی برگزار شد.

این رویداد با هدف ایجاد یک بستر فعال برای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان و فناور توسط پارک فناوری پردیس و شرکت نوروبیزطراحی و اجرا شده¬است.
سومین رویداد نونمایی در ۱۴ آذرماه ماه ۱۴۰۰ برگزار شد که درآن سه محصول فناور و نوآور برای مشتریان و مخاطبان ارائه شد.
در ایتدای این رویداد نیز احمد عسگری مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس ضمن معرفی نونمایی به عنوان یک ابزار برای توسعه بازار محصولات پارک فناوری پردیس، از حمایت های مالی پارک از قراردادهای این رویداد خبرداد. وی در ادامه با بیان اینکه نونمایی یک رویداد بروکر محور است، از شرایط ویژه برای حضار شرکت¬کننده در رویداد به مناسبت ۲۰ سالگی پارک فناوری پردیس خبر داد.

اسپارا -راهنمای شناخت ناشناخته های امنیتی- به عنوان اولین محصول توسط مرتضی سرلک معرفی شد.
گروه امنیت اسپارا، یک واحد کسب‌وکاری مستقل و متمرکز در حوزه امنیت، باهدف شناسایی حملات و نفوذ سایبری در کمترین زمان و ارتقای سطح امنیتی سازمان‌ها، به همراه جمعی از بهترین متخصصین امنیت سایبری کشور است که در تمامی حوزه‌های اطلاعاتی اعم از زیرساخت، تولید و عملیات، فعالیت می‌کند. از مهم‌ترین محصولات گروه اسپارا می‌توان به «PAM»(سامانه بومی مدیریت دسترسی کاربران)، «EMS» (سامانه بومی مدیریت اجرای نرم‌افزار) و «EDR» (سامانه بومی تشخیص و پاسخ‌دهی آنی به تهدیدات) اشاره کرد. خدمات و راهکارهای جامع امنیتی اسپارا نیز شامل طیف وسیعی از خدمات مانند «تست نفوذ»، «امن‌سازی»، «تیم قرمز»، «مشاوره»، «آموزش» و «خدمات GRC» می‌شود. وی در ادامه با اشاره به تغییر سبک زندگی مردم در حضور فناوری¬های مختلف، از افق روشن اسپارا سخن گفت.

در ادامه مهدی صدری مدیرعامل مجموعه بازی ساز باش به عنوان ارائه کننده دوم بر روی استیج رفت.
بازی‌ساز‌باش، یک مرجع آموزشی برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی است که می‌توانند با کمک آموزش‌های آن، بازی خود را بسازند و منتشر کنند. این آموزش‌ها حاصل ۱۰ سال دانش و تجربه تیم بازی‌ساز باش است که در قالب دوره‌های آموزشی ساخت و انتشار بازی تهیه و تدوین کرده‌اند تا دانش‌پذیران بتوانند در مسیر درست بازی‌سازی قرار بگیرند.
برای بررسی بیشتر می‌توانید به سایت بازی ساز باش به آدرس www.bazisazbash.com سر بزنید. باتوجه به آمارهای منتشر شده، بیش از ۳۰ درصد جمعیت ایران، بازی‌های دیجیتال انجام می‌دهند که نشان از یک بازار رو به رشد برای این حوزه است. این شرکت با جمع‌آوری و ساخت محتوای مورد نیاز برای ساخت بازی تلاش می‌کند یک مسیر جذاب برای تبدیل شدن به یک بازی‌ساز حرفه‌ای فراهم کند. وی همچنین با اشاره به ورود بازی‌های دیجیتال به حوزه آموزش کسب‌وکار از طراحی بازی اختصاصی برای کسب‌وکارهای مختلف خبر داد.
مجموعه بازی‌سازباش تاکنون بازی‌های مختلفی تولید کرده‌اند که منجر به دستاوردهای داخلی و بین‌المللی متعدد شده است.

در انتها حمید جشنی، مدیر عامل وب-اپلیکیشن سیس نینی، اپلیکیشن جامع والدین و کودک به عنوان محصول سوم، به معرفی محصول خود پرداخت. وبسایت و اپلیکیشن سیس نینی ه طور کلی از سه بخش تشکیل شده است:
۱-تولید محتوا:که شامل اتاق سرگرمی و آموزشی کودک،دانستنی ها و‌مقالات،ویدیوهای آموزشی می باشد.
۲-خدمات:که شامل مشاوره تلفنی با پزشکان و روانشناسان،تحلیل نقاشی کودکان،فروشگاه کالا و سیسمونی می باشد.
۳-میزبانی از بقیه پلتفرم هایی که در حوزه والدین و کودک فعالیت میکنند.
سیس نینی تلاش می کند با رفع نیازهای مختلف والدین و کودکان به صورت یکجا، در وقت و هزینه کاربران خود صرفه جویی کند.
به گفته فائزه تیموری، مدیر عامل شرکت نوروبیز-مجری نونمایی-، تا انتهای سال شاهد برگزاری دو رویداد دیگر از سلسله رویدادهای نونمایی خواهیم بود. وی با بیان اینکه در این رویداد بیش از ۸۰ شرکت به صورت حضوری و آنلاین شرکت داشته، از پیگیری جلسات مذاکره تا انعقاد قرارداد خبر داد.

اظهار نظر