نوشت‌افزار ایرانی اسلامی نقشه دشمن برای تسلط بر خانواده‌ها را به هم زد

یکشنبه 13 فوریه 2022 در 14:45


عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر نوشت‌افزار ایرانی اسلامی بر فرهنگ جامعه تأکید کرد: این جریان، نقشه دشمن برای تسلط بر خانواده‌ها را به هم زد.

 نوشت‌افزار ایرانی اسلامی پس از گذراندن فراز و فرودهای بسیار، فردا ۲۴ آبان‌ماه، جشن ۱۰سالگی فعالیت خود را به‌همراه رونمایی از پیام مقام معظم رهبری برای تولیدکنندگان و فعالان این حوزه برگزار می‌کند. نوشت‌افزار ایرانی اسلامی که کار خود را با دو برند آغاز کرده بود، حالا در دهه نخست حیاتش با بیش از ۱۰۰ تولیدکننده مشغول به فعالیت است. تولیدکنندگان این حوزه توانسته‌اند با تنوع‌بخشی به محصولات، ارتقای کیفیت تولیدات، توجه به نیاز بازار و… جای خود را در سبد خانواده‌ها باز کنند و برای دهه دوم فعالیت خود، به صادرات بیندیشند.

مهدی طغیانی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، به‌بهانه برگزاری آیین پاسداشت دهمین سال آغاز جریان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و رونمایی از پیام مقام معظم رهبری به فعالان این صنعت، گفت: نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در حال به هم زدن نقشه فرهنگی دشمن برای تسلط بر خانواده و فرهنگ دیگر کشورها، از جمله ایران است. گرایش به‌سمت شخصیت‌های بومی یکی از برکات فعالیت‌های حوزه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی بود.

وی توضیح داد: اگر عزمی وجود داشته باشد، شخصیت‌های ملی و فرهنگی ما به‌اندازه‌ای جذاب هستند که بتوانند جریان‌ساز شوند و برای نسل آینده الهام‌بخش شوند.

نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی نقش سیاست‌گذاران در حمایت از این تولیدات را مهم توصیف کرد و ادامه داد: سیاست‌گذاران از یک طرف باید جریان غالب غرب را ضعیف کنند و از یک طرف به حمایت از تولیدکنندگان داخلی برخیزند. در حوزه نوشت‌افزار برخورد آگاهانه و رهایی از غفلت شرط موفقیت است.

آیین پاسداشت دهمین سال آغاز جریان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و رونمایی از پیام مقام معظم رهبری خطاب به فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی، یکشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اظهار نظر