نمایشگاهی برای نمایش مد ایرانی- اسلامی/ با نمایش تولیدات داخلی نشان می دهیم ما می توانیم

یکشنبه 18 آگوست 2019 در 19:38


نشست خبری اولین نمایشگاه بین المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی به همراه آثار برتر طراحان صنعت پوشاک برگزار شد.

 

با توجه به برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی به همراه آثار برتر طراحان صنعت پوشاک از ۵ تا ۸ شهریور ماه در مرکز نمایشگاهی ایران مال به منظور اعلام برنامه های این نمایشگاه نشست خبری نمایشگاه با حضور رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران و روسای اتحادیه های برگزار کننده در سالن اجلاس اتاق اصناف تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران از ویژگی های خوب این نمایشگاه را صرفاً نمایش به جای فروش عنوان کرده و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه همیشه می تواند نشان دهنده حضور انواع محصولات موجود در کشور چه تولید داخلی و چه کالاهای وارداتی باشد، اما از آنجایی که در سال رونق تولید هستیم و تاکید رهبر بر تولید داخلی و ممانعت از ورود کالاهای خارجی مشابه است این نمایشگاه از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: نمایشگاه حاضر حاصل چهار اتحادیه تولیدی فعال در کشور است که تمام سعی خود را جهت ارائه و نمایش برندهای موفق و قابل رقابت در نوع خود با کشورها و برندهای خارجی داشته است که توانسته اند با شرایط و بحرانهای امروز کشور تحریم را به فرصت تبدیل کرده و از آن برای موفقیت کشور استفاده کنند.

در جریان این نشست دکتر علی اژدرکش رئیس اتحادیه صنف کفشهای ماشینی و رئیس ستاد برگزارینمایشگاه بیان داشت: در برگزاری این نمایشگاه علاوه بر اتحادیه های کفش های ماشینی، سراجان، چرم طبیعی و مصنوعی و لوازم ورزشی در تهران، شانزده اتحادیه از سراسر کشور از جمله؛ مشهد- تبریز– قم- اصفهان و همدان نیز شرکت و تولیدات خود را به عرضه و نمایش خواهند گذاشت.

او با تاکید بر حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی گفت: تمام تلاشمان در جهت نمایش مد ایرانی اسلامی است.

همچنین سعید حیاتی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم چرم طبیعی و مصنوعی بیان داشت: ما به مانند دیده بان عمل کردیم و مواد اولیه را توسط ارگانهای مربوطه و وزارت صمت تهیه نموده و در اختیار تولیدکنندگان قرار دادیم.

حیاتی بیان کرد: می خواهیم تمامی استعدادها و توانمندیهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم ، هدف را تعیین کرده و حرکت کردیم و اتاق اصناف با پشتیبانی هر چه تمامتر در تمامی مراحل با حمایت خود نردبان ترقی و پیشروی را برایمان فراهم نمود.

مرتضی حق پرست رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم ورزشی نیز اظهار داشت: تا کنون تمامی کالاهای ورزشی از برندهای اروپایی و خارجی بوده است اما در حال حاضر تحریم، ایجاد فرصت کرده تا به خود آئیم و از پتانسیل های درونی خود با ابزارهای داخلی بتوانیم تحولی نو در صنعت کشور ایجاد کنیم.

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی افزود: وقتی می توانیم در عرصه های ورزشی با کشورهای قدرتمند دنیا رقابت کنیم چرا نتوانیم لوازم و پوشاک این ورزش را خودمان تولید کنیم.

او تاکید کرد: اگر تولیدکنندگان مورد حمایت قرار گیرند به قطع و یقین موفق خواهیم شد و این نمایشگاه بسیاری از تولیدات داخلی را به نمایش می گذارد تا نشان دهد ما می توانیم.

بنا به اعلام برگزار کنندگان اولین نمایشگاه تخصصی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی به همراه آثار برتر طراحان صنعت پوشاک این نمایشگاه از پنجم الی هشتم شهریور ماه ۹۸ در مرکز نمایشگاهی ایران مال در فضایی با متراژ ۱۰ هزار متر مربع در دو سالن سه و هفت هزار متری برگزار می شود.

اظهار نظر