نشست اعضای انجمن بازرگانی ایران و کانادا همزمان با قدردانی ازخدمات پرفسور اکبر مانوسی در تهران

چهارشنبه 2 فوریه 2022 در 18:39


ایستگاه خبر:با همت انجمن بازرگانی ایران و کانادا نشست صمیمی گروهی از صاحبین صنایع، فرهیختگان و اساتید حوزه اقتصاد همراه با قدردانی از خدمات پرفسور اکبر مانوسی روز یکشنبه دهم بهمن ماه برابر با سی‌ام ژانویه ۲۰۲۲ در تهران برگزار شد.

پرفسور اکبر مانوسی استاد اقتصاد و مدیریت دانشگاه کارلتون و رئیس شورای هماهنگی مسلمانان کانادا MCC NCR که سال‌هاست در عرصه‌های بین الملل به ویژه ایران و کانادا مشغول فعالیت هستند در این مراسم نسبت به روند مثبت شرایط در روابط این دوکشور ابراز امیدواری کردند.

در این مراسم که با حضور جمعی از فرهیحتگان دانشگاهی، تجار، بازرگانان، فرهنگیان و اعضای انجمن بازرگانی ایران و کانادا برگزار شده بود، با اهدای کتاب “ایران، سرزمین مهر” و لوح تقدیر از خدمات ارزشمند پرفسور اکبر مانوسی قدردانی به عمل آمد.
پرفسور اکبر مانوسی، نیز در این جلسه با بیان اینکه طی دو سال گذشته به علت شیوع کرونا به ایران تردد نداشته، از عشق به هموطنانش گفت و از پیگیری اهداف و برنامه های حقوقی و دپیلماتیک بین ایران و کانادا خبر داد.

گفتنی است که شورای هماهنگی مسلمانان کانادا «MCC NCR» که یک سازمان غیرانتفاعی است در اکتبر سال ۲۰۰۶ تاسیس شده و بیش از ۴۰ سازمان اسلامی را شامل می‌شود. هدف این سازمان همکاری بین سازمان‌های عضو خود برای ارتقاء خدمات خود برای رفاه مسلمانان کانادا فعالیت می‌کند.

سایر شرکت کنندگان در این نشست نیز با معرفی خود نسبت به ادامه فعالیت‌هایی که طی سال های اخیر با مجموعه انجمن بازرگانی ایران و کانادا تاکید کردند.

در پایان جلسه نیز شرکت کنندگان در رابطه با نحوه تعامل و هم افزایی با یکدیگر به بحث و گفتگو پرداخته و مقرر شد جلسه بطور منظم برگزار شود.

لازم به توضیح است پیش‌تر نشست های انجمن به دلیل شرایط کرونا و اینکه نیاز به برنامه ریزی چندین ماهه دارد در چندین نوبت در تهران لغو گردیده بود و امید است با بهبود شرایط ناشی از پاندمی جهانی انجمن بازرگانی ایران و کانادا بتواند مجموعه نشست های خود را در تهران و مناطق آزاد ایران با حضور برخی از اساتید برگزار کند.

گفتنی است که انجمن بازرگانی ایران و کانادا یک مجموعه غیرانتفاعی و خصوصی است که در پنج سال گذشته با سه شعبه رسمی در تهران، تورنتو و مونترال مشغول به فعالیت است.

تنظیم خبر: شاهین احمدنژاد

اظهار نظر