نامه جمعيت جوانان مطالبه گر به رئیس جمهور

یکشنبه 30 جولای 2017 در 11:37


جمعیت جوانان مطالبه گر، با ارسال نامه ای به رئیس جمهور، درخواست نمود با عدم توجه به فشارها و فضاسازی ها، تلاش های قدرت طلبان در تغییر مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را ناکام بگذارد.

به گزارش «تهران نامه» سخنگوی جمعیت جوانان مطالبه گر با اعلام این خبر افزود: پویش ملی گردشگری پایدار، اقدام به جمع آوری امضاء تشکل ها و فعالان حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، در حمایت از این بیانیه نموده است.

متن نامه جمعیت جوانان مطالبه گر به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران که در اختیار پایگاه خبری تهران نامه قرار گرفته است ازین قرار است:

«به نام خدا

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی

بیش از ۸ ماه از انتصاب سرکار خانم دکتر زهرا احمدی پور به ریاست سازمان مهم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می گذرد و در این مدت کوتاه شاهد مدیریتی تخصصی و شایسته سالار، دوری از سیاست بازی و همراه با سلامت مالی هستیم. این انتصاب، علاوه بر همه مزایایی که داشت، یک مزیت ویژه و عامل تحسین برانگیز برای ریاست محترم جمهوری داشت و آن به نمایش گذاشتن توانمندی های مدیریتی زن مسلمان ایرانی بود.
حال در آستانه تشکیل کابینه دوازدهم زمزمه هایی از تلاش های فرصت طلبانه قدرت طلبان، برای تغییر مسیر نوین ایجادشده و تسلط بر سازمان در راستای اهداف منفعت جویانه خود هستند.
ضمن اینکه امیدواریم این زمزمه ها واقعیت نداشته باشد و ضمن اطمینان و آرامش خاطر از اینکه ریاست محترم جمهوری، هرگز تسلیم اینگونه فشارها و فضاسازی ها نخواهند شد، از جنابعالی خواهشمندیم، حال که با باوری واقعی، بدون نگاه جنسیتی، مدیران توانمندی از زنان کشورمان را به عرصه کلان مدیریتی وارد کرده اید، با استمرار مدیریت سرکار خانم دکتر احمدی پور، هم پاسخی شایسته به انتطار نیمی از جامعه و رٱی دهندگان داده و هم شاهد تحقق برنامه های مشارالیه و استمرار توفیقات در این بخش مهم دولت باشیم؛ انشاالله .

جمعیت جوانان مطالبه گر»

اظهار نظر