منطقه یک پیشتاز بهسازی معابر در بین مناطق تهران شد

یکشنبه 24 آوریل 2022 در 21:30


شهرداری منطقه یک با اجرای نهضت بهسازی معابر، از ابتدای سال جاری تا کنون با پخش بیش از ۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه با اختلاف بیشترین تناژ پخش در بین مناطق تهران، اول شد.

به گزارش روابط‌ عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: معابر منطقه یک به دلیل کوهپایه ای بودن، شرایط آب و هوایی، بارندگی و کاهش دما نسبت به سایر مناطق، دچار نابسامانی شده بود که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۰۰ نقطه از معابر شهری منطقه به صورت دستی و مکانیزه آسفالت شد.

افشاری گفت: عملیات اجرایی شامل بیش از یک هزار تن لکه گیری دستی و ۵ هزار تن روکش  مکانیزه بوده و در حال حاضر ده اکیپ لکه گیری و دو اکیپ مکانیزه در منطقه فعال شده و سومین اکیپ مکانیزه نیز در هفته پیش رو شروع بکار می نماید.

وی در ادامه تاکید کرد: فعالیت اکیپ های مکانیزه آسفالت با جدیت ادامه داشته و انشالله در تمامی منطقه شاهد افزایش استاندارد کیفی سطح معابر و خدمات دهی بهتر به شهروندان خواهیم بود.

افشاری گفت: لوله گذاری ،تعریض، پیاده رو سازی، اجرای تک جدول و کانیو،  اجرای نهر سرپوشیده از دیگراقدامات اجرایی در حال انجام در طرح نگهداشت شهر در حوزه فنی و عمرانی است.

اظهار نظر