معرفی فعالیت های بنیاد سعدی در نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی

یکشنبه 27 ژانویه 2019 در 12:44


مدیر روابط عمومی بنیاد سعدی گفت: فعالیت های بنیاد سعدی در نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی معرفی می شود.

سمیرا یافتیان، مدیر روابط عمومی بنیاد سعدی، در گفت وگو با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، درباره آخرین اطلاعات غرفه این بنیاد در نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی گفت: بنیاد سعدی در این نمایشگاه آخرین کتاب های تالیف شده آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان را به نمایش می گذارد.

وی افزود: پیش از تاسیس بنیاد سعدی، استانداردی برای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان نوشته و تنظیم نشده بود که ما در بنیاد ابتدا استانداردی مطابق استانداردهای آموزش زبان دوم، تهیه کرده و سپس کتاب ها را بر اساس سطح های آموزشی همچون پیش مقدماتی ( آموزش خط فارسی)، مقدماتی، نیمه پیشرفته و پیشرفته تهیه و در دست تالیف داریم.

وی درادامه اظهار داشت: در عرصه بین المللی نیز کلاس های آموزش زبان فارسی را با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همچنین برخی مراکز خصوصی داریم و آزمون آمفا( آزمون مهارت فارسی) را مانند تافل زبان انگلیسی، طراحی کرده و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در جهان موظف به برگزاری آن شده ایم که این موارد را درنمایشگاه به مخاطبان معرفی خواهیم کرد.

یافتیان فعالیت هایی همچون « برگزاری دوره های دانش افزایی کوتاه مدت و بلند مدت در داخل و خارج از کشور»، برگزاری دوره های تربیت مدرس برای معلمان ایرانی»،« برگزاری دوره تربیت مدرس برای معلمان غیر ایرانی»،« برگزاری دوره های مجازی »و « تهیه نرم افزارهای آموزش از طریق تلفن همراه » از دیگر دستاوردهای بنیاد سعدی برشمرد که توسط کارشناسان حاضر در غرفه برای مخاطبان بازگو و تشریح خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد سعدی در پایان گفت: دستاوردهای بنیاد سعدی در این نمایشگاه به صورت فیلم، تصویر و بروشور به نمایش گذاشته می شود.

اظهار نظر