مدیرکمیته امداد منطقه ۲۲ : موسسه نیکوکاری غدیر مشکلات بزرگ را حل می کند

پنج‌شنبه 6 سپتامبر 2018 در 08:58


مدیر کمیته امداد منطقه ۲۲تهران: جهان پهلوان جانباز حاج اکبر غلامی ارتباط های بسیار مناسبی با خیرین بزرگ نه تنها تهران بلکه کشور دارد و به راحتی می تواند با استفاده مطلوب از این رابطه ها بسیاری از مشکلات بزرگ را حل نماید.

محمد مهدی اسماعیلی مدیر کمیته امداد منطقه ۲۲ تهران در بازدید سر زده از موسسه نیکوکاری غدیر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های فراوان جهان پهلوان جانباز حاج اکبر غلامی،گفت: کمیته امداد منطقه ۲۲ در اسفند ماه ۹۶، با انگیزه و تلاش های فراوان و همتی که در جهان پهلوان سراغ داشتیم، و با در خواست ما ارائه مرکزی به نام نیکوکاری غدیر در همین محل راه اندازی شد.

وی افزود: هدف از راه اندازی این مرکز در واقع واگذاری کار مردم به خود مردم بود و با بر سر کار آمدن مهندس فتاح در کمیته امداد این رویکرد و روحیه در بین کارکنان کمیته ایجاد شده است که از تصدی گری بکاهیم .

اسماعیلی افزود: با این رویکرد جدید به دنبال این موضوع مهم هستیم که مشکلاتی که پیش روی مردم است به دست خود مردم حل شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع چه مرکزی بهتراز این مرکز که با روحیه جهان پهلوانی که در وجود توانای حاج آقا غلامی وجود دارد، مرکز راه اندازی شد که در سر فصل های بسیاری ایشان فعالیت دارند و از انجام هیچ گونه کار خیری رویگردان نیستند.

مدیر کمیته امداد منطقه ۲۲ تاکید کرد بنده هر وقت که به این مرکز می آیم شرمنده می شوم .

وی گفت: حاج اکبر غلامی در فعالیت های مختلف مئیشتی، فرهنگی، اردوهای زیارتی (بصورت رایگان)، خود اشتغالی که با راه اندازی کارگاه خیاطی،گلدوزی و ….در همین محل و آموزش به نیازمندان و کارآفرینی، تجهیزوسایل ورزشی کمپ های ترک اعتیاد و….مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به نیازمندان و همشهریان است.

اسماعیلی یادآوری کرد: با توجه به روحیه پهلوانی آقای غلامی اگر کسی در سراسر پایتخت هم مشکلی داشته باشد و نتوانیم مشکل را حل کنیم وی را به ایشان معرفی می کنیم.

وی با اشاره به انجام فعالیت های بزرگ توسط جهان پهلوان جانباز حاج اکبر غلامی خاطر نشان کرد: ایشان ارتباط بسیار مناسبی با خیرین بزرگ نه تنها تهران بلکه کشور دارند و به راحتی می توانند با استفاده مطلوب از این رابطه ها بسیاری از مشکلات بزرگ را حل نمایند.

اسماعیلی ضمن تشکر از خانم ابراهیمی، خانم غلامی و دیگر پرسنل خدوم موسسه نیکوکاری غدیرگفت: این عزیزان با فعالیت های خیر خواهانه ای که در این موسسه انجام می دهند بسیاری از مشکلات شهروندان منطقه را به همت تلاش های فراوان جهان پهلوان غلامی حل می کنند.

وی افزود: این محل به عنوان پایگاه کمیته امداد معرفی شده است و کمیته امداد هر کمکی که در شهر تهران جمع آوری می کند، تنها برای خود شهروندان تهرانی صرف می شود و اگر کمیته امداد در مناسبت های مختلف همچون روز قدس اقدام به جمع آوری کمک می کند آن کمک های جمع آوری شده تنها و تنها برای آن موضوع مصرف می شود و هیچ مداخله و خلط بحث در کمک ها وجود ندارد .

مدیر کمیته امداد منطقه ۲۲ در پایان افزود: در این پایگاه و موسسه نیکوکاری،کارها و فعالیت ها کاملا روشن و شفاف انجام می شود و بطور مشخص برای هر اقدامی اسناد و مدارک مالی آن مشخصا وجود دارد همچنین نیازمند و خیر آن نیز وجود دارند و هیچگونه شائبه ای در فعالیت های این موسسه نیکوکاری معظم وجود ندارد.

تنظیم خبر:مهسا نجفی پور نودهی

اظهار نظر