مدیرعامل بیمه دی زنگ بیمه را نواخت

چهارشنبه 13 نوامبر 2019 در 18:01


در ادامه اجرای طرح «زنگ بیمه» در استان کرمانشاه، امروز مدیرعامل شرکت بیمه دی با حضور در مدارس شهرستان سرپل ذهاب، همزمان با ایام مبارک ولادت پیامبر اعظم (ص)، ضمن گرامیداشت دومین سالگرد جانباختگان حادثه زلزله کرمانشاه، زنگ بیمه را به صدا درآورد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت بیمه دی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل این شرکت با گرامیداشت یاد و خاطره در گذشتگان حادثه زلزله کرمانشاه، با زبان ساده ماهیت بیمه که جبران حوادث است را بیان نمود.
مدیرعامل شرکت بیمه دی فرزندان کشور را آینده سازان این مرز و بوم دانست و اظهار داشت: با نهادینه شدن فرهنگ بیمه از سنین خردسالی در آینده می توان با جبران خسارات ناشی از حوادث که مال، جان و مسئولیت بیمه شدگان را به خطر انداخته است، از بسیاری مشکلات آتی خانواده ها جلوگیری کرد و در نهایت جامعه ای پویاتر و سرزنده‌تر را شاهد بود.
در این مراسم، مسئولین و مقامات شهرستان سرپل ذهاب حضور داشتند و زنگ بیمه به صورت نمادین به صدا در آمد.
در ادامه این مراسم دانش آموزان توانستند طی یک برنامه هنری و نمایشی و در قالب شعر و داستان با انواع و اصول بیمه آشنا شوند.
گفتنی است طرح «زنگ بیمه» با ابلاغ بیمه مرکزی و به صورت هماهنگ از روز ۱۹ آبان ماه آغاز شده است و بیمه دی به عنوان مجری این طرح در استان کرمانشاه به اجرای برنامه های متنوع در مدارس شهرستان های این استان پرداخته است.

اظهار نظر