عبدالمجید شیخی اقتصاد دان و تحلیلگر مسائل اقتصادی: برخی انتصابات برپایه عدم شایسته سالاری است

چهارشنبه 24 فوریه 2021 در 13:06


ایستگاه اخبار:عبدالمجید شیخی اقتصاد دان و تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت:متاسفانه شاهد هستیم اکثر انتصابات ها برپایه عدم شایسته سالاری است.

عبدالمجید شیخی اقتصاد دان و تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفت و گویی ؛در خصوص انتصاب غیر قانونی دبیر مناطق آزاد گفت: انتصاب آقای ب به عنوان بازنشسته و مدیری که کارآمدی خاصی در دوران مدیریت خود نداشته اصلا جای تعجب ندارد چرا که از این دولت جز انتصابات حزبی و باندی چیزی ندیده ایم.
می بایست مردم از رئیس جمهور بابت خیانت برجام، وعده های دروغ انتخاباتی، تحریف تاریخ اسلام و تحریف واقعه عاشورا و تورم و فشارهای اقتصادی به خود شکایت کنند.
وی دراین باره توضیح داد:دولت نشان داده در برابر صبوری مردم نجیب ایران هر کاری که دلش بخواهد انجام می دهد در حالی که باید خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت های خود می کرد متاسفانه شاهد هستیم اکثر انتصابات ها برپایه عدم شایسته سالاری، باندبازی، حزب بازی و به کار گرفتن افراد بادمجان دور قاب چین است نه استفاده از نیروهای جوان و خلاق و مستعد.
عبدالمجید شیخی خاطر نشان کرد: از دولتی که تمام حامیان فتنه ۸۸ را دور خود جمع کرده نمی توان انتظار به کارگیری یک مدیر ناکارآمد بازنشسته را برای مناطق آزاد که گلوگاه های اقتصادی کشور هستند را نداشت.قطعا چنین انتصاب هایی برای تخریب اقتصاد ایران است نه برای ترمیم و بهبود اقتصاد کشور.
شیخی با تاکید بر استعفای آقای ب بیان داشت: دولت آقای ب را به عنوان یک مدیر بازنشسته مجددا روی کار آورده است یعنی برخلاف قانون منع به کارگیری بازنشستگان عمل کرده است، البته از دولتی که به بازنشستگان و مدیران خود با حقوق های نجومی حق حساب پس می دهد به جز قانون شکنی انتظار دیگری نمی رود!
وی دراین باره توضیح داد: بازنشستگانی که پاداش‌های ارزشیابی بالایی گرفتند، حقوق های نجومی، پاداش های خدمت بالا و سیصد ساعت اضافه کار حق ماموریت ها و …همه وهمه از جمله بی عدالتی هایی است که دولت مسبب آن است لذا اینکه فردی مثل آقای ب را به عنوان یک بازنشسته روی کار آورده است از این دولت تعجبی ندارد.
شیخی در انتهای بحث از مجلس مطالبه کرد: با اینکه مجلس یازدهم به دلیل خرابکاری مجلس قبلی مشغله های زیادی دارد اما برای استعفای زود هنگام دبیر مناطق آزاد باید وارد عمل شود چرا که مردم از مجلس به عنوان یک نهاد نظارتی انتظار بهترین و درست ترین برخورد را دارند.

اظهار نظر