مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین: رشد آگاهی پرسنل، لازمه تغییرات بزرگ است

شنبه 28 آوریل 2018 در 15:59


مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین در مراسم تودیع و معارفه مدیریت شعب استان گیلان این بانک با اشاره اهمیت نیروی انسانی اظهار داشت: منابع انسانی با ارزشترین و مهمترین عامل توسعه هر سازمانی محسوب می‌شود و تغییرات بزرگ در سازمان ایجاد نمی شود، مگر با انسجام و رشد آگاهی پرسنل آن سازمان.

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین، در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان گیلان با اشاره به چشم انداز بانک اظهار داشت: کلیه همکاران باید اطلاعات کافی از برنامه‌ها و استراتژی‌های تدوین شده بانک داشته باشند، تا هدف تدوین شده برای چشم انداز بانک محقق شود.
وی استفاده از سامانه هوش تجاری و ابزارهای الکترونیکی نوین که به منظور توسعه و بهبود امور فراهم شده را لازمه دستیابی به اهداف دانست و گفت: برخی از ابزارهای ایجاد شده در بانک ایران زمین مانند سامانه هوش تجاری منحصر به فرد است که می‌تواند در تصمیم گیری‌ها و شناخت فرصت‌ها مثمر ثمر قرار گیرد.
وی همچنین اصلاح فرآیندها را لازمه پویایی دانست و گفت: چنانچه در روند انجام امور اجرایی مشکلاتی به وجود می آید قطعاً برای آن برنامه ریزی صورت خواهد گرفت و سعی و تلاش کارشناسان و مدیران بانک اصلاح فرآیندها و هم افزایی واحدها است.
در ادامه انوجی مدیر استان گیلان ضمن تقدیر از زحمات جمشیدی مدیر سابق این استان بر ضرورت رفتار حرفه ای تاکید کرد و از همکاران خواست همواره متعهد به سازمانی که در آن کار می کنند، باشند.
وی با بیان این نکته که نیروی انسانی حرف اول را در موفقیت بانک می زند، از همکاران خواست تا در جهت افزایش سطح دانش و آگاهی خود تلاش کنند و همواره سعی کنند تجربیات خود را به نیروهای جوانتر انتفال دهند.
در این مراسم که با حضور یزدانجو مدیر امور شعب استانها، حسن پور مشاور معاون عملیات بانکی و تمامی روسای شعب استان گیلان برگزار شده بود، یزدانجو ضمن ابلاغ حکم انتصاب انوجی به عنوان مدیریت شعب استان گیلان با اهدا لوح تقدیر و هدایای ویژه از زحمات جناب جمشیدی مدیر سابق این استان تقدیر و تشکر کرد.

اظهار نظر