در دیدار امروز الویری و قالیباف چه گذشت؟

شنبه 29 جولای 2017 در 20:17


رئیس موقت منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران درباره دیدار امروزش با شهردار تهران گفت: گزارش‌هایی به اعضای شورای پنجم درباره برخی تخلفات در شهرداری تهران رسیده است که این دیدار در راستای پیگیری این موضوع انجام شد.

مرتضی الویری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تهران نامه گفت: گزارش هایی درباره پرداخت و هزینه‌های بیش از حد مصوب سال ۹۶ به اعضای شورای پنجم رسیده است که لازم بود این موضوعات از آقای قالیباف پیگیری شود.

وی با بیان اینکه با گذشت ۴ ماه از سال شهرداری اجازه هزینه چهار دوازدهم بودجه را داشته است گفت: این در حالی است که با توجه به گزارش‌های رسیده، پرداخت‌ها مازاد چهار دوازدهم انجام می‌شود.

الویری ادامه داد: موضوع تخریب باغ ها، موسسه خیریه امام رضا (ع) و برخی موضوعات دیگر در این دیدار مطرح شد، تا آقای قالیباف به ابهامات اعضا در این باره پاسخ دهد.

رئیس موقت منتخبان شورای پنجم با اشاره به اینکه آقای قالیباف موضوعات مطرح شده را نفی می‌کرد، گفت: قرار شد موارد مطرح شده را پس از ارائه گزارش دقیق و با جزئیات ازجانب اعضای منتخب شورای پنجم از طرف شهردار تهران دریافت کنیم.

الویری در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا درخصوص بدهی‌های شهرداری نیز با آقای قالیباف صحبتی انجام شد یا خیر؟ گفت: در این زمینه صحبتی صورت نگرفت

اظهار نظر