در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی به صورت اینترنتی در دسترس است

دوشنبه 17 سپتامبر 2018 در 18:25


معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: با توجه به همزمانی تاسوعا و عاشورای حسینی با ایام پایانی شهریور ماه، خدمات بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی به صورت اینترنتی در دسترس خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا اظهار داشت: در روزهای پایانی ماه جاری که با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مصادف شده است، خدمات بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی از قبیل ارسال لیست و پرداخت حق بیمه توسط کارفرمایان به صورت غیرحضوری و با استفاده از خدمات الکترونیکی در دسترس خواهد بود.

زدا افزود: پس از ایام تاسوعا و عاشورا و روز جمعه به عنوان تعطیل رسمی، روز شنبه ۳۱ شهریور ماه آخرین مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه است. با توجه به تراکم بالای فعالیت واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی در اواخر هر ماه پیش بینی می کنیم در این روز نیز با ازدحام بیشتری در شعب تأمین اجتماعی مواجه باشیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس از کارفرمایان محترم دعوت می کنیم که ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و همچنین سایر امور بیمه ای ماهیانه خود را در ماه جاری به آخرین روز ماه موکول نکنند و پیش از فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی نسبت به انجام امور بیمه ای خود به صورت غیر حضوری اقدام و در صورت نیاز به کارگزاری ها و یا شعب سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: به منظور تسهیل خدمت رسانی به مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی، طی روزهای باقی مانده تا فرا رسیدن تاسوعای و عاشورای حسینی، واحدهای اجرایی و شعب سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حداکثر ظرفیت، آماده خدمت رسانی هستند.

اظهار نظر