حضور کشورهای اروپایی و آسیایی در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت جایگاه های سوخت

دوشنبه 4 دسامبر 2017 در 21:21


علی منشی مدیر عامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور در نشست خبری از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته آن خبر داد و گف توجه به اینکه صنعت جایگاه داری در کشور از جایگاه گسترده و ویژه برخوردار است، بنابراین تصمیم گرفتیم که با مساعدت ارگان‌های وابسته در این زمینه نمایشگاهی را در جهت تعامل بیشتر و به روزرسانی تکنولوژی و دانش برگزار کنیم

او تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و خارجی حضور دارند، به طوری که تا به امروز کشورهای اروپایی و آسیایی اعلام آمادگی کردند.

منشی با اشاره به اینکه براساس چشم انداز ۱۴۰۰ تصدی گری دولت باید کاهش پیدا کند، افزود: با اجرای این نمایشگاه پیوند گسترده‌ای در بخش های مرتبط ایجاد می شود. چرا که برپایی همایش و نمایشگاه نقش بسیار بزرگی در توسعه کسب و کار فراهم می کند.

مدیر عامل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه های سوخت کشور هدف از این نمایشگاه را توسعه فضای کسب و کار و انتقال دانش و به روزرسانی تجهیزات مرتبط با آن عنوان کرد و گفت: کشورهای عراق،چین، ترکیه، ایتالیا،روسیه، ژاپن در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

همچنین از شرکت‌های تامین کننده قطعات نیز دعوت شده است.

او ادامه داد: همچنین سه هیات تجاری از عراق و ترکیه در جهت انتقال تکنولوژی با ایران همکاری خواهند کرد، چرا که بازار ایران برای کشورهای خارجی از نظر سرمایه گذاری و تعاملا ت فی مابین پتانسیل خوبی دارد، جذاب است.

منشی افزود: در حاشیه این نمایشگاه همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت جایگاه داری برگزار خواهد شد.

او گفت: در نمایشگاه صنعت جایگاهداری، انشا الله مسئولان رده بالای کشوری حضور خواهند داشت.

وی همچنین از اقای بیژن حاج محمدرضا ریس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاهداران و اقای مهندس صادق آبادی معاون محترم وزیر و مهندس موسوی خواه مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و مسئولان محترم در بخشهای مختلف به خاطر مساعدتها تشکر و قدردانی نمود

گفتنی این نمایشگاه در روزهای ۳تا ۶ دیماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می شود.

اظهار نظر