جشنواره "رویش" عرصه شناسایی استعدادها و بروز خلاقیت ها

چهارشنبه 20 فوریه 2019 در 11:15


ایستگاه اخبار:دبیر علمی جشنواره رویش را بهانه ای برای شناسایی استعدادها و بروز خلاقیت های دانشجویان دانست و خواستار ارتقای سطح فرهنگی و اثربخشی آن شد.

به گزارش ایستگاه اخبار:نشست خبری شورای سیاست گذاری دومین جشنواره درون دانشگاهی “رویش” عصر سه شنبه (۳۰ بهمن ) با حضور دکتر فرهمند راد دبیر اجرایی و دکتر دارابی دبیر علمی جشنواره با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

در ابتدا دکتر دارابی هدف این جشنواره را نمایش دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری فعالان عرصه فرهنگ برای علاقمندان دانست و ضمن تقدیر از استقبال خوب و رقابت پرشکوه دانشجویان گفت: امسال حدود ۳۷۰ اثر از کانون های فرهنگی کل کشور به این جشنواره ارسال شده که مورد داوری قرار گرفته و امید است با حمایت های دانشگاه، این طرح ها توسعه یافته و عملیاتی شود.

وی همچنین جشنواره را بهانه ای برای شناسایی استعدادها و بروز خلاقیت های دانشجویان دانست و خواستار جلب حمایت از ارگان های دانشگاهی و خارج دانشگاهی در زمینه ی ارتقای سطح فرهنگی و اثربخشی آن شد.

دکتر دارابی در ادامه افزود: کانون های فرهنگی دارای دو رسالت اصلی هستند، ابتدا افزایش مهارت های فرهنگی دانشجویان و دیگری ، کانون فرهنگی بستر مناسبی برای دانش آموختگان خواهد بود و دانشجویان می توانند در کانون های فرهنگی و اجمن های علمی فعالیت داشته باشند.

در ادامه دکتر فرهمند راد دبیر اجرایی جشنواره ضمن تشکر از تلاش بی وقفه ی همکارانش در راستای اجرایی شدن این جشنواره اذعان داشتند هدف از برگزاری جشنواره انتخاب برترین ها و ارائه ی عصاره ی دستاوردهای دانشجویان و حمایت از آنان است که امید است به شکلی مناسب و در شأن دانشجویان صورت پذیرد.

وی افزود که محل برگزاری جشنواره در بازار بزرگ ایران می باشد که شرایط غرفه ها و امکانات ویژه و منحصربفرد مناسبی را داراست.

ایشان همجواری دانشگاه، صنعت و بازار کار را یکی از مهمترین ماموریت های دانشگاه جامع علمی کاربردی برشمرد و در این راستا انتخاب مکان برگزاری این جشنواره را فرصتی مغتنم دانست برای آشنایی دانشجویان با مجموعه ای چندمنطوره که بصورت عینی و ملموس رشته هایی چون معماری، گرافیک، عمران، مدیریت کسب و کار و واحدهای صنفی و … را در یک فضا مشاهده نمایند.

وی تاکید کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره در آخرین روز برپایی نمایشگاه روز سه شنبه ١۴ اسفندماه در محل سالن همایش های بازار بزرگ ایران ساعت ١۴الی ١٧ با حضور اهالی علم، فرهنگ و هنر ، صنعت و همچنین سایر مقامات برگزار خواهد شد.

در پایان دکتر شهمیری ضمن رضایت از استقبال دانشجویان، از اختصاص دادن بودجه های مناسب برای انجمن ها و کانون های فرهنگی خبر داد.

در انتهای نشست خبری شورای سیاست گذاری دومین جشنواره درون دانشگاهی “رویش”،از پوستر جشنواره با حضور دکتر فرهمند راد و دکتر دارابی رونمایی شد.

اظهار نظر