تولید دستگاه های همودیالیز با تکنولوژی جدید در شرکت فارماشیمی

سه‌شنبه 30 جولای 2019 در 08:53


شرکت داروسازی فارماشیمی و دایاسوئیس تفاهم نامه همکاری امضا می کنند.

جناب آقای مهندس گودرزی مدیرعامل شرکت فارماشیمی صبح امروز دوشنبه ۷ مرداد در نشست خبری گفت: طبق عقد تفاهم نامه همکاری که بین شرکت دایا سوئیس و شرکت فارماشیمی صورت می پذیرد قرار شد انتقال تکنولوزی در زمینه تولید فیلترهای همودیالیز به این شرکت منتقل گردد.

وی افزود: شرکت فارماشیمی با سابقه ۶۵ ساله و تنها شرکت زیرنظر وزارت بهداشت یکه پرچمدار تولید این محصول ۲۰۱۹ در ایران میباشد. گودرزی افزود:در تکنولوزی جدیدی که در این شرکت کلید میخورد تفاوتش در نحوه استریلیزاسیون کردن این فیلترهاست که با بخار آب این کار انجام میدپذیرد و هیچگونه عوارض و ضرری برای بیماران دیالیزی ندارد.

نماینده شرکت دایا سوئیس اعلام کرد: هیچ شرکتی اطلاعات و تکنولوزی را به هیچ کشوری صادر نمیکند اما یکی از دلایلی که تصمیم به انتقال اطلاعات به ایران داریم استقلال عمل به شرکتها است تا مستقل از شرکت های مادر باشند .

مدیرعامل شرکت فارماشیمی در ادامه گفت: مصرف سالانه این محصول در ایران ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار عدد بود که میخواهیم با این تکنولوزی این رقم را به ۲ میلیون و ۳ میلیون برسانیم شرکت فارماشیمی در پی قراردادی که با شرکت دایا لایف امضا خواهد کرد تکنولوزی را به صورت کامل به ایران منتقل میکند و این امر به صورت مشارکتی خواهد بود.

وی افزود :هنر ما در شرایط تحریم این است به گوش دنیا برسانیم که تبادل بین ایران و کشورهای بی طرف بدون هیچ کم و کاستی همچنان برقرار است.

اظهار نظر