توجه به هویت و اصالت برند گام اول موفق شدن استارت‌آپ ها

سه‌شنبه 11 ژوئن 2019 در 18:57


یک مدیر کسب وکارهای استارتاپی به اهمیت برندینگ پرداخت و بازتاب برندینگ را بازتاب توجه به اصول مقدماتی این مفهوم دانست.

در پادکست ۱۰ صبح که در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اجرا شد، توحید علی‌اشرفی مدیر ارشد علی بابا به همراه مجریان این پادکس ، _امید اخوان و میثم زرگرپور _ به بررسی موضوعات مختلفی همچون راه‌های قدرتمند کردن یک برند پرداخت.
علی‌اشرفی پیوستگی در مفهوم برند را یکی از عوامل تأثیرگذار در پیشرفت یک استارت‌آپ دانست و گفت: مجموعه علی‌بابا برای رسیدن به این نقطه از دوران پرتنشی عبور کرده و هر مجموعه موفقی باید از همان گام‌های اول به هویت و اصالت برند خود فکر کند.
وی در ادامه گفت: در مجموعه علی‌بابا از همان روزهای نخستین به جزئیاتی که نهایتاً برندسازی را تقویت می‌کرد، فکر می‌شد؛ برای نمونه هویت رنگ برند و برنامه‌ریزی برای تیم‌های مختلف کاری در این مجموعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و نتیجه این حساسیت‌ها جا افتادن سریع برند علی بابا در میان مخاطبان و اقبال مخاطبان به این برند بود.
علی‌اشرفی همچنین با یادآوری پیروی از خط مشی‌های تعریف شده در برندینگ، بیان کرد: بازتاب برندینگ یک بازتاب نوعی اصولگرایی در رعایت قواعد و چارچوب‌های این مفهوم است؛ به این معنی که در برندینگ ما باید اصول شناخته شده‌ای را عملی کنیم و آنها را بسط و گسترش دهیم.

این رویداد با حضور ۳۰۰ نفر از علاقه‌مندان، فعالان و صاحب‌نظران در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار شد و نسخه صوتی این رویداد توسط پادکست ۱۰ صبح منتشر می‌شود.
گفتنی است، هشتمین دوره اینوتکس ۲۰۱۹ از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه ۹۸ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری بوده و پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز اینوتکس ۲۰۱۹ است.
انتهای پیام

اظهار نظر