تقدیر از مشتری وفادار و برنده جایزه طرح کیان بانک پارسیان در شعبه زابل

سه‌شنبه 15 اکتبر 2019 در 14:42


با حضور مریم وحیدنیا، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، یکی از اعضای شورای شهر و مدیرکل آموزش و پرورش زابل، از مهدی شهرکی زاد، برنده۵۰۰ میلیون ریالی طرح کیان بانک پارسیان در شعبه زابل تجلیل شد.

محمد شیخ ویسی، رییس شعبه بانک پارسیان زابل در مراسم تجلیل از برنده طرح کیان؛ هدف از افتتاح شعبه زابل علاوه بر ارایه خدمات مالی به مشتریان را پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب وکار و بنگاه های اقتصادی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، قرض الحسنه ازدواج و … برشمرد.
وی همچنین به محصولات و طرح های جدید بانک پارسیان تحت عنوان ” پژواک پارسیان، طرح اعتباری نوید پارسیان ویژه فعالان تجاری” اشاره کرد و افزود : مشتریان می توانند با سپرده گذاری و استفاده از این طرح ها از مزایا و تسهیلات ویژه آن بهره مند شوند.
برنده جایزه طرح کیان پارسیان : از نحوه خدمت رسانی بانک پارسیان لذت بردم
مهدی شهرکی زاد، برنده جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی طرح کیان پارسیان نیز در گفت وگو با خبرنگار ما گفت : در شهرستان زابل متولد شده ام. از جوانی وارد بازار کار شده ام و دارای یک فروشگاه کوچک خواربار فروشی می باشم و توانسته ام در این حرفه به موفقیت دست یابم.
وی با تاکید بر اینکه فقط از کارت خوان بانک پارسیان استفاده می کند، افزود :هیچ کارت خوان دیگری ندارم زیرا حرفه من به نحوی است که از تنوع فروش و ارایه خدمات گسترده ای برای مشتریان خود برخوردارم و کارت خوان بانک پارسیان در مقایسه با دیگر کارت خوان ها از سرعت عمل و شتاب بیشتری برخوردار است و این بانک توانسته است در حوزه بانکداری الکترونیک نظر مشتریان را به خود جلب نماید.
برنده جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی طرح کیان پارسیان با اعلام رضایت از عملکرد بانک پارسیان،گفت: مایه خوشحالی و مسرت است که مشتری این بانک هستم. از نحوه خدمت رسانی بانک پارسیان لذت بردم و اعتماد و اطمینانم به این بانک افزایش یافت .
گفتنی است ؛ طرح کیان پارسیان با هدف تشویق پذیرندگان دستگاه کارت خوان متصل به حساب بانک پارسیان اجرا شد و بر این اساس نخستین مرحله قرعه کشی طرح کیان بانک پارسیان نیز دوم بهمن ماه ۹۷ برگزار و برنده جایزه بزرگ ۳میلیاردی ریالی کمک هزینه خرید واحد مسکونی معرفی و طی مراسمی جایزه خود را دریافت کرد.
همچنین مراسم قرعه کشی مرحله دوم طرح کیان پارسیان برای معرفی ۱۰ برنده کمک هزینه خرید خودرو تولید داخلی دوم شهریورماه ۹۸ برگزار شد و برندگان خوش شانس از شهرستان های اهواز، مشهد،خرم آباد ، زابل، ساوه و ۵ نفر از تهران هدایای خود را دریافت کردند.

اظهار نظر