تایپ‌دیزاین؛ اولین نشست تخصصی سرو نقره‌ای

چهارشنبه 3 ژانویه 2018 در 20:12


 

اولین نشست تخصصی سرو‌نقره‌ای ۹۶ با موضوع و محوریت «تایپ دیزاین» یکشنبه (۱۰دی‌ماه) در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

رضا بختیاری فرد عضو انجمن طراحی گرافیک ایران در حاشیه نشست تخصصی سرو نقره ای که در خانه هنرمندان برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به خانه هنرمندان ایران یکشنبه ۱۰ دی ۹۶ میزبان فرشید مثقالی با محوریت نخستین گردهمایی تخصصی سرو نقره ای ۹۶ میباشد،گفت: این گردهمایی علاوه بر سخنان فرشید مثقالی با موضوع هدفمندی طراحی تایپ که موضوع بسیار جذاب و کاربردی در گرافیک روز دنیا و کشورمان میباشد ، آقای امید امامیان درباره موضوع کپی و غیر کپی در تایپ دیزاین ، رضا بختیاری فرد با سخنانش درباره استانداردهای روز در تایپ دیزاین و در نهایت هیربد لطفیان با موضوع تایپ دیزاین در برند و برندینگ سخنانی برای علاقه مندان خواهند داشت.

بختیاری فرد ادامه داد: گفت: سرو نقره ای بزرگ ترین رویداد طراحان گرافیک است که امسال همزمان با ۲۰ سالگی انجمن طراحان گرافیک شاهد برگزاری پنجمین دوره این رویداد هستیم.

وی مهم ترین تمایز امسال را در انتخاب آن دانست و گفت:در دوره پنجم برای نخستین بارهیات انتخاب آثار را از سرو نقره ای حذف کرده ایم و این رویداد توسط خود اعضای انجمن انتخاب شده اند. البته دراین بخش مشاورانی چون علی بختیاری٬ پیمان پورحسین نیز داشته ایم. شورای سیاست نمایشگاه متشکل از اعضای هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک هستند.

 

اظهار نظر