به نام‌ خداوند یکتا و رحمان و رحیم

یکشنبه 8 مارس 2020 در 01:22


شخصیت مولای متقیان حضرت امیر المومنین علی (ع) را نمی توان به ملتی خاص نسبت داد چرا که افکار و اندیشه های ناب چنین شخصیتی به طور قطع و یقین فراتر از این جهان مادی است و در یک مرز جغرافیای خاص محدود نمی شود.

علی (ع) نه تنها به تمام مسلمانان جهان اعم از شیعه و اهل سنت تعلق دارد، بلکه سر مشقی مثال زدنی برای همه مظلومان و عدالت خواهان سرتاسر جهان می باشد و همه ملت های آزاده جهان هم از اندیشه های والا و عدالتخواهانه آن عزیز بزرگوار برای ادامه زندگی شرافتمندانه و مبارزه با ظلم و ستم زورگویان و مخالفان حق و حقیقت، سر مشق می گیرند
امروز جهان اسلام به واسطه برنامه سردمداران کفر جهانی برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی که توصیه همیشگی پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و علی ابن ابیطالب (ع) است نیاز دارند.
به طور حتم پیروی واقعی از اندیشه والای حضرت علی (ع) که عدالتخواهی را سرلوحه همه رفتار خود قرار داده بود می تواند جهانی عاری از عدالت را به سوی کمال و معنویت رهنمون سازد و این مهم با وحدت رفتاری امت اسلامی و انبوه مظلومان و عدالتخواهان جهان قابل تحقق است.
این روزها که مردم اکثر نقاط مختلف جهان از جمله ایران اسلامی گرفتار به ویروس کرونا می باشد می بینیم که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشورمان به‌ عنوان مردان و زنان خط مقدم جبهه سلامت با الهام از مهر و عطوفت امام علی (ع) به طور شبانه روز مشغول ارائه خدمات به مردم هستند که گرفتار این بیماری شده اند.
در سالروز خجسته میلاد امیر مومنان (ع) شایسته است دست نیاز به پیشگاه خداوند مهربان بلند کرده و برای عبور از این شرایط سخت از او یاری بخواهیم تا مردم میهن اسلامی مان و سایر ملت های جهان بتواند با بهره از اندیشه های بشر دوستانه این امام همام بر این بلا پیروز گردند.
اینجانب با افتخار میلاد حضرت علی (ع) و روز مَرد و پدر را به یکایک مردم سرزمینمان ایران اسلامی و تمام مردان اقوام و مذاهب سراسر کشور شادباش عرض می کنم و موفقیت همگان را در این روز مبارک از خداوند سبحان آرزو دارم.

ضرغام فولادوند
معاون اقوام و مذاهب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و رئیس ستاد اقوام و مذاهب کشور

به نام‌ خداوند یکتا و رحمان و رحیم

اظهار نظر