اولین نمایشگاه »ریتیل شو» افتتاح شد

جمعه 1 نوامبر 2019 در 19:40


نخستین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته(ایران ریتل شو۲۰۱۹) با استقبال چشمگیر مدیران وصاحبان مراکز خرید روبرو شد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران با تاکید بر این که اصلاح شبکه توزیع و فروش کالا در کشور نیازمند توسعه رویکردهای نوین در صنعت خرده فروشی است، اظهار کرد: نمایشگاه «ریتل شو» در اولین سال برگزاری خود با استقبال خوبی مواجه شده و توانمندی ها و پتانسیلی را در بخش های مختلف صنعت خرده فروشی کشور ما به نمایش گذاشته که بسیار جالب توجه است.

دکتر بهمن حسین زاده که در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی( ریتل شو ۲۰۱۹ ) در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با بیان اینکه حضور جوانان خلاق و با انگیزه ایرانی به عنوان مجریان این رویداد مهم ، باعث امیدواری به آینده این صنعت می باشد، گرد آوردن حلقه های زنجیره تامین صنعت خرده فروشی زیر یک سقف در رویدادی تحت عنوان(ریتل شو۲۰۱۹ ) را اقدامی تحسین برانگیز برشمرد و افزود: قطعا آشنایی هر چه بیشتر حلقه های زنجیره تامین صنعت خرده فروشی با توان و ظرفیت هم می تواند موجب هم افزایی و رشد این صنعت در کشور ما شود و بازرگانی داخلی ما را رشد دهد.

حسین زاده با تاکید بر حمایت شرکت نمایشگاه های بین المللی رویدادهایی که ارتقای صنعت خرده فروشی را در پی داشته باشد، تصریح کرد: ما در ایران شاهد گره هایی در شبکه توزیع و فروش کالا در کشور هستیم که برخی مواقع با وجود تولید مناسب کالا در کشور، در رساندن کالا با قیمت و کیفیت مناسب به بازارها و مصرف کننده نهایی دچار مشکل می شویم و بخشی از معضل گران فروشی و احتکار نیز به دلیل همین گره‌هایی است که در شبکه توزیع و فروش سنتی ما وجود دارد. وی یادآور شد: این گره‌ها تنها با ارتقاء دانش صنعت خرده فروشی و ارتقاء زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و مدرن سازی این صنعت برطرف خواهد شد و ورود فناوری نوین نیز به صنعت خرده فروشی ما باید با جدیت و سرعت ادامه یابد.

بر اساس این گزارش، در نخستین نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری و رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی (ریتل شو۲۰۱۹ ) که به همت ماهنامه تجارت طلایی در سالن ۵ مجموعه نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، ۶۰ شرکت از بخش های مختلف صنعت خرده فروشی شامل؛ مراکز خرید بزرگ، فروشگاه های زنجیره‌ای، مجتمع های تجاری و مال ها، شرکت های مشاور کسب وکار، شرکت های طراحی و دکوراسیون مراکز تجاری، شرکت های ارائه دهنده خدمات اداری و الکترونیک به صنعت خرده فروشی، شرکت های ارائه دهنده فناوری های نوین و مبتنی بر اینترنت مرتبط با صنعت خرده فروشی و دیگر فعالان این حوزه از ۹ تا ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۸ به عرضه توانمندی ها، ظرفیت ها و آخرین دستاوردها در این حوزه می پردازند