اولین مركز اجاره و برگزاری خدمات شهر بازی به صورت سیار راه اندازی شد

چهارشنبه 1 مارس 2023 در 23:05


سعید قربانی مدیرعامل شرکت شهربازی سیار و کارآفرین برتر کشور  اظهارداشت : اولین مرکز اجاره و برگزاری خدمات شهر بازی به صورت سیار را بنده راه اندازی کرده ایم و دراین مرکز، محصولات بادی، برقی، ورزشی، تفریحی، پینت بال رنگی و لیزرینگ دارد.

سعید قربانی مدیرعامل شرکت شهربازی سیارگفت: درحال حاضر تمامی شهرهای کشور را به نسبت فضای موجود از لحاظ وسایل شهربازی سیار پوشش می‌دهیم. ضمن اینکه تولیدکننده و برگزارکننده ایونت‌های یکروزه در زمینه بازی و سرگرمی در قالب ۳۰۰ نوع بازی برای گروه‌های سنی مختلف نیزفعالیت داریم.

وی تصریح کرد:  ما با نام تجاری «شهربازی سیار قربانی» در زمینه بازی گروه‌های سنی ۲  تا ۳  سال، ۶ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا ۲۰ سال سابقه فعالیت داریم و پکیج‌های تفریحی ما به چندین بخش: برقی، بادی و فستیوال‌های یک روزه تقسیم می‌شوند .

کارآفرین برتر کشورمان عنوان داشت:  در حال حاضر تمامی شهرهای کشور را به نسبت فضای موجود از لحاظ وسایل شهربازی سیار پوشش می‌دهیم. درکناراین ها بنده تولیدکننده و برگزارکننده ایونت‌های یکروزه که در زمینه بازی و سرگرمی در قالب ۳۰۰ نوع بازی برای گروه‌های سنی مختلف نیزفعالیت دارم.

وی درخصوص ماهیت شهربازی سیار نیز توضیح داد؛ ماهیت شهربازی سیار بدین گونه است که؛ افرادی که توانایی آمدن به محیط‌های تفریحی و ورزشی را ندارند، ما این محیط بازی را به خانه و محل موردنظر آنها می‌آوریم و یک محیط خانوادگی و شاد را با هر اندازه‌ و ابعادی برایشان فراهم می‌کنیم.

قربانی افزود: از جمله تولیدات جدید ما می‌توان به بازی‌های حرکتی مهارتی و مقابله با انواع فوبیا همچون: ترس از ارتفاع و آب اشاره کرد که برای هر گروه سنی بازی‌های متفاوتی تولید کرده‌ایم. درکنار اینها مربیان و کارشناسانی که در کنار بازی قرار می‌گیرند، نقش موثری در کاهش استرس و مقابله با فوبیاهای مختلف دارند.

وی تاکید کرد: مجموعه شهر‌بازی سیارهمواره در حوزه تولید دستگاه‌‌های بازی با دانش بومی پیشگام بوده و سعی داریم در ایجاد نشاط اجتماعی برای همه مردم ایران گام برداریم.

قربانی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: وسایل مورد اجاره شهربازی سیار شامل توپ جادویی ، سرسره و استخر توپ بادی، قایق سواری، تخته پرش فنری، بازی ماز، ایرهاکی، دارت، فوتبال دستی، مارپله، تیرو کمان، اسکوآش، جت اسکی تنیس، صخره نوردی و … است.

وی درپایان سخنان خود با اشاره به اینکه بازی «پینت‌بال فومی»، «تیراندازی درمحیط‌  از جمله بازی‌های دیگر ما  است، گفت : ما در شهربازی سیار اقدام به خرید و فروش سازه های نو و دست دوم هم می پردازیم.

سایت :
www.09123441619.ir

اینستاگرام : 

saeed.ghoorbani

تلفن :

۰۹۱۲۳۴۴۱۶۱۹

۰۲۱۲۲۹۵۹۱۴۱

اظهار نظر